بسته سلامت

سبزی خوشبو مفید برای پوست

آب کرفس برای سلامت پوست از جمله دلایل روند افزایشی محبوبیت آن بوده و برخی افراد حتی مدعی هستند که این نوشیدنی به درمان آکنه کمک می کند. اگر آب کرفس را جایگزین نوشیدنی های شیرین کنید، ممکن است کاهش آکنه در رژیم غذایی خود را شاهد باشید. افزون بر این، آب کرفس سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که ممکن است به کاهش التهاب کمک کنند.

فواید دمنوش رازیانه برای سلامتی

رازیانه دارای طبع گرم و خشک است و به صورت عرق، بذر و دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد. رازیانه برای مشکلات معده، گوارش، رحم، کلیه افزایش شیر در مادران و افزایش دید چشم کاربرد دارد مصرف دم نوش رازیانه همراه گل گاوزبان برای تپش قلب و افرادی که بدون علت خاصی دچار سنکوپ و غش می شوند بسیار مفید است. مصرف رازیانه به همراه پرسیاوش و یا انجیر برای تنگی نفس و سرفه مفید خواهد بود.

فشار خون خطرناک تر از کرونا

کارشناسان معتقدند که فشار خون یکی از مهمترین منشاء خطر ابتلاء به بیماری‌های غیر واگیر محسوب می شود و کنترل آن گام مؤثری در مسیر رسیدن به اهداف سند ملی کنترل و پیشگیری بیماری‌های غیرواگیر است. آنان بر این باورند که سبک زندگی افراد در بروز فشار خون بالا و بیماری‌های ناشی از آن نقش اساسی دارد و باید نسبت به تغییر وضع موجود تلاش مضاعفی صورت گیرد. ‌‌‌این بیماری خطرناک تر از کروناست.

خواص “کنگر” نوبرانه بهار

فصل بهار پر از نوبرانه است، از جمله نوبرانه های فصل بهار کنگر است که دارای خواص درمانی زیادی است. عصاره برگ و ریشه کنگر برای جلوگیری از رسوب چربی در جدار رگ ها مفید بوده و در درمان یرقان، سوءهاضمه، احساس ناراحتی در معده، نفخ، بی اشتهایی، تهوع، اسهال خفیف یا یبوست، نارسایی کبد، دفع مزمن آلبومین و کم خونی بعد از جراحی موثر بوده و از کبد در برابر سموم شیمیایی محافظت می کند.

مراقب باکتری ها در بطری ها باشید

وقتی به بطری های پلاستیکی می رسید، پای باکتری ها نیز در میان است، سطح باکتری ها در این بطری ها اغلب از مقادیر ایمن برای بدن شما بیشتر است.وقتی که از یک بطری استفاده می کنیم و سپس آن را با آب دمای اتاق پر می کنیم، قطعا باکتری ها را بیشتر خواهیم کرد و حتی اینکه فقط بطری را بشویی نیز کافی نیست و باکتری ها از بین نخوهند رفت، زیرا درب بطری پر از میکروب هایی هستند که وارد دهان شما می شوند.

خوردنی سرشار از انرژی و کلسیم برای روزهای ماه رمضان

شربت تخم شربتی یک نوشیدنی ساده و سالم است که سرشار از ویتامین ها، کلسیم، پروتئین و آنتی اکسیدان ها است و به عنوان خنک کننده و رفع عطش در فصل تابستان و ماه رمضان طرفداران زیادی دارد. طبع تخم شربتی گرم و تر است و خواص فراوانی را داراست. پیشنهاد می کنیم در ماه مبارک رمضان از این نوشیدنی خنک استفاده کنید و از مزایایی که برای شما در این ماه دارد بهره مند گردید. اگر شربت تخم شربتی را با عرق بادرنجبویه مخلوط و با عسل شیرین کنید و بنوشید خلق تان گشاده و خستگی مفرط ذهنی و تنش های عصبی از بین می رود همچنین اگر این ماده را در وقت سحر با شربت خاکشیر بخورید، این دانه ها چندین برابر وزن خود آب جذب می کنند.

تاثیر کرونا بر معلولان
افرادی که به طور طبیعی به دلیل برخی از بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های ریوی یا مشکلات تنفسی به طور دائم سرفه می‌کنند نیز با برچسب‌های خاصی مواجه‌اند، در حالی که سرفه کردن آن‌ها طبیعی بوده و لزوماََ ارتباطی با ابتلای آن‌ها به کرونا ندارد. به دلیل تمام این عوامل و عوامل دیگر، افراد دارای معلولیت ممکن است سطح اضطراب بالاتری راجع به کروناویروس را تجربه کنند و اضطراب نیز خطرات خاص خود از جمله تضعیف سیستم ایمنی بدن را به همراه دارد. برخی از معلولان نمی‌توانند خود را کاملاً مانند افراد دیگر قرنطینه کنند، زیرا آن‌ها به کمک منظم و مستمر سایر افراد برای انجام کارها و مراقبت روزانه از خود نیاز دارند. هم‌چنین تأمین مواد غذایی برای برخی از معلولان می‌تواند در شرایط قرنطینه دشوارتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت