بسته سلامت

خرید ادویه های فله ای ممنوع

ادویه‌ها دارای خاصیت ضد میکروبی بوده به همین دلیل تصور می‌شود شرایط خاصی برای نگهداری آن لازم نیست در صورتی که مصرف ادویه‌های فله‌ای می‌تواند مشکلات جدی را به دنبال داشته باشد. ادویه‌های فله ای، سرب موجود در هوا را به راحتی جذب کرده و عوارض زیادی برای فرد مصرف کننده دارد و در صورت عدم نظارت صحیح، امکان دارد بقایای آفت‌کش‌ها در تولید گیاهان در ادویه فله باقی بماند.

قهوه از زوال عقل جلوگیری می کند

نوشیدن قهوه می‌تواند با محافظت از بدن در برابر بیماری‌هایی که با افزایش سن بروز می‌کند مانند زوال عقلی، سرطان، و بیماری‌های قلبی، طول عمر انسان را افزایش دهد. دلیل این امر این است که قهوه سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی به نام پلی فنول هاست. مصرف قهوه به میزان قابل ملاحظه‌ای خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی ، عروقی را در افراد کاهش می‌دهد. نوشیدن قهوه می‌تواند باعث محافظت از دی ان، شود.

سم زدایی و چربی سوزی بادمجان

تعداد کمی مردم میدانند که استفاده از بادمجان برای از دست دادن وزن، مفید است چربی کمی دارد و دارای آب زیادی است، بادمجان برای سلامتی بسیار عالی هستند.پوست و دانه هایش، حاوی فیبر هستند و محتوی مواد مغذی هستند. خوردن منظم آن به اعضا و ارگانهای شما کمک می کند تا کار خود را به خوبی انجام دهند، به ویژه کبد و کیسه صفرا، تا کار خود را که مربوط به سم زدایی بدن است، به خوبی انجام دهند.

عوارض دندان قروچه کردن

دندان قروچه می‌تواند عوارض‌های خفیف و یا حتی خطرناکی داشته باشد. ساییده شدن دندان‌ها روی هم ممکن است باعث از بین رفتن مینای دندان شود. در صورتی که دندان قروچه باعث آسیب دیدن مینای دندان شود، دندان‌ها نسبت به گرما و سرما حساس خواهند شد. دندان قروچه همچنین می‌تواند باعث سردرد و گوش درد شود. صدای کشیدن دندان‌ها روی هم خصوصا شب‌ها، برای اطرافیان بیمار نیز آزاردهنده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت