بسته سلامت

تقویت بدن با این میوه

عناب میوه‌ای با خواص دارویی قابل توجه است و با تقویت ایمنی بدن می‌تواند در پیشگیری از آنفلوانزا و کرونا نقش موثری ایفا کند. جوشانده عناب که به میزان ۵۰ گرم در یک لیتر آب تهیه می‌شود، شربت خوبی برای عوارض سرماخوردگی مانند مشکلات سینه‌ای و تنفسی بوده و به ویژه در خشونت و گرفتگی صدا و سرفه‌ نیز بسیار موثر است. از دیگر خواص عناب در درمان سرماخوردگی، خون‌سازی و تصفیه‌ خون است. ‌

علایم درگیر شدن ریه

یک فوق تخصص ریه، سیاه شدن لب ها و ناخن‌های دست به دنبال فعالیت در بیماران را از نشانه‌های افت اکسیژن و درگیری ریه دانست. عاطفه عابدینی، با بیان اینکه ۸۰ درصد افراد بیماری کرونا را به صورت خفیف تجربه می‌کنند و درگیری ریوی ندارند، ادامه داد: در سایر افراد جامعه به علت دارا بودن ریسک فاکتورهایی نظیر دیابت، فشارخون، ضعف سیستم ایمنی ممکن است شاهد درگیری ریوی، نارسایی تنفسی و حتی مرگ باشیم.

راه تسکین خلط گلو

در حالی که بدن شما در حال مبارزه با عفونت است، شستشو با محلول آب نمک به خلاص شدن از مخاط اضافی شما کمک می کند.اگر مخلوط آب شور خود را درست می کنید، از آب شیر استفاده نکنید. ممکن است میکروب هایی داشته باشد که وارد بینی شما شوند. فقط از آب استریل یا مقطر استفاده کنید. شما می توانید در خانه آب را جوشانده و آن را استریل کنید، اما قبل از استفاده آن را خنک کنید.

خواص پوست هندوانه

افرادی که قصد دارند توانایی‌ها و قدرت بدنی خود را در رشته ورزشی خود افزایش دهند پوست هندوانه مصرف کنند. اگر پزشک به شما هشدار داده است که فشارخون بالایی دارید پس پوست هندوانه بخورید تا بدنتان را از بروز سکته‌ها ایمن کنید. محققان ثابت کرده اند که استفاده از مکمل‌هایی همچون پوست هندوانه برای افراد بزرگسال مبتلا به فشارخون به عنوان یک درمان خانگی و گیاهی موثر واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت