بسته سلامت

محلول صابون برای نابودی سوسک ها

روش ساده برای نابودی سوسک ها، این است که از صابون حمام روزانه خود را برای خلاص شدن از شر سوسک ها استفاده کنید. محلول آب و صابون را با مقدار خوبی از صابون تهیه کنید و این محلول را به صورت اسپری بر روی سوسک اسپری کنید. بسیاری از آنها بلافاصله می میرند ،زیرا منافذ تنفسیشان با آب صابون محصور می شود. شما همچنین می توانید محلول را به ناحیه آلوده اسپری کنید تا آنها را بیرون ببرید..

سفیدی مو با آلودگی‌های غیرطبیعی

همان‌طور که آلودگی هوا و تشعشعات خورشید می‌تواند برای پوست شما خطرناک و بد باشد، موهای شما هم در معرض این موارد آسیب می‌بیند. برای این که از موهایتان مراقبت کنید، بهتر است آن‌ها را تقویت کنید. تقویت موها با ماسک‌های طبیعی، یعنی روغن نارگیل و روغن زیتون، روند سفید شدن موها را کند می‌کند. سوختن مو با سشوار، در زمان کراتین کردن یا فر کردن موها می‌تواند به موهایتان آسیب بزند.

بیماری ها پس از ۴۰ سالگی

با قرار گرفتن در آستانه ۴۰ سالگی توده عضلانی شما کاهش می یابد، احتمال افزایش وزن بیشتر می شود و خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند سرطان، بیماری های قلبی و دیابت بیشتر می شود. یکی از بهترین گام ها برای حفظ سلامت و اجتناب از این بیماری ها، دریافت کافی ویتامین ها و مواد مغذی مناسب است. منابع غذایی بهترین راه برای بدست آوردن فواید ویتامین ها هستندو با مشورت پزشک از مکمل ها استفاده کنید.

باقلا منبع فیبر

باقلا منبع تأمین فیبر مناسبی است. همچنین به دلیل بالا بودن میزان پروتئین، می‌تواند همراه با برنج (باقله پلو) به یک غذای کامل تبدیل شود. کلسیم و پتاسیم موجود در باقلا می‌تواند از بروز پوکی استخوان جلوگیری نموده و به کنترل فشارخون بالا کمک می‌کند.برای باقلا خواصی در رابطه با سنگ کلیه، رماتیسم، مثانه و نقرس بیان شده‌ است. باقلا تحریک‌کننده اصلی بیماری فاویسم بوده وبرخی نسبت به آن حساسیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت