بسته سلامت

رفع خروپوف در ۳ دقیقه

از طریق بینی نفس بکشید و بازدم را هم از طریق بینی انجام دهید. با استفاده از دستتان راه های بینی را ببندید تا هیچ هوایی به ریه ها وارد نشود. تعداد ثانیه ها را بشمارید. ممکن است شما اولین حرکات غیر ارادی در عضلات تنفسی خود را احساس کنید. در این زمان، شکم شما حرکت تندی خواهد داشت و اطراف گردن منقبض می شود.در آخر، استنشاق شما آرام خواهد گرفت. بعد از مراحل بالا فقط از طریق بینی دم و بازدم کنید.

نشانه حمله قلبی خاموش را بشناسید

برخی افراد چند ساعت قبل از بروز حمله قلبی، احساس خستگی یا احساس حال خوب نداشتن را گزارش می‌کنند. گاهی اوقات، درد قفسه سینه وجود دارد، اما حس حالت تهوع به قدری غالب است که افراد ممکن است علائم را با آنفلوانزا اشتباه بگیرند.، بروز علائم شبه آنفلوانزا همیشه نشانه حمله قلبی نیست، اما اگر چاق، کم تحرک، دارای فشار خون بالا و سابقه خانوادگی بیماری قلبی هستید، باید علائم خود را جدی بگیرید.‌

قبل از واکسن تست کرونا بدهیم؟

افراد دارای علائم فعال کرونا بهتر است تزریق واکسن را به زمان دیگری موکول کنند. فراد قبل از تزریق واکسن کرونا حتماً باید تست داده و از سلامت خود مطمئن شوند زیرا اگر کرونا داشته باشند، بیماری آنها تشدید می‌شود” به ایسنا گفت: به افرادی که بیماری کرونا در آنها فعال بوده و دارای علائم هستند توصیه می‌شود در زمان دیگری واکسن تزریق کنند؛ در افراد بی علامت داشتن این حساسیت ضرورتی ندارد.

عوارض جانبی واکسن‌ کرونا

برای افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند نیاز به داشتن رژیم غذایی خاصی پس از تزریق واکسن نیست اما مصرف مایعات مفید است. همچنین نیاز به مصرف داروی خاصی هم وجود ندارد. استحمام و ورزش کردن بعد از تزریق واکسن هم هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. در صورت بروز تورم و قرمزی در ناحیه تزریق هم نیاز به اقدام خاصی مانند سرد کردن و گرم کردن محل تزریق نیست و این علائم خود به خود بهبود می یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت