بسته سلامت

روش صحیح خوردن گل کلم

گل کلم تازه دارای ۳۰ درصد پروتئین و انواع مختلفی از آنتی اکسیدان است. با پختن آن سطح ایندول در گل کلم افزایش می یابد. گل کلم را می توان به روش های مختلفی خورد، اما اگر در معرض مشکلات گوارشی قرار دارید بهتر است همیشه گل کلم پخته شده بخورید، همچنین سعی کنید برای هضم بهتر گل کلم را به میزان متوسط مصرف کنید. با جوشاندن آن در آب بیشترین آنتی اکسیدان گل کلم از بین می رود.

توصیه ایمنی برای بیماران کرونایی

فوق تخصص بیماری های ریوی گفت: بیمارانی که اکسیژن خون آن ها کمتر از ۹۰ درصد باشد نیازمند اکسیژن هستند لذا ما با توجه به شرایط اکسیژن را برای بیمار تجویز می کنیم. ذاکر با اشاره به اینکه بیماران پس از اینکه از بیمارستان مرخص می شوند باید ۴ تا ۶ هفته بعد، ویزیت مجدد شوند گفت: معمولاً در این ویزیت تصویربرداری نیاز نیست و با توجه به معاینه، آزمایش و اکسیژن بیمار چک آپ لازم صورت می گیرد و ویزیت می شوند.

سردرد ناشی از کرونا عارضه ناتوان کننده

سردرد ناشی از کووید ۱۹ می‌تواند یک عارضه ناتوان کننده باشد و مانع انجام فعالیت‌های روزمره شود. این عارضه نیز در مواردی ماندگارتر از ویروس است.سردرد یکی از علایم اولیه عفونت است. سردرد و سرگیجه به عنوان یک عوارض عصبی ناشی از کووید ۱۹ شناخته می‌شوند.سردرد می‌توان نشانه‌ای از التهاب در بدن یا عفونت عصب‌های منتهی به حفره‌های بینی باشد. درمان سردرهای ناشی از کووید ۱۹ مستلزم دریافت کمک‌های پزشکی است.‌

خواص عرق گزنه از دیدگاه طب

هر چند تماس جسمی با برگ گزنه ایجاد آلرژی می کند اما یکی از خواص عرق گزنه کاهش واکنش های آلرژیک است. همچنین به رینیت و یا کاهش التهاب غشای مخاطی در بینی کمک می کند و درد آرتروز را کاهش می دهد. این عرق خواص آنتی اکسیدانی دارد. همچنین به کاهش درد مفاصل کمک می کند،عرق گزنه با پاکسازی روده بستری مناسب بری رشد باکتری های خوب ایجاد نموده و انگل ها و کرم های روده ای را از بین می برد.

ناهار چی داری؟

کته زیره و تخم مرغ: برنج را خیس می کنیم سیب زمینی ها را خرد می کنیم زیره ها را پاک می کنیم و کنار می گذاریم.بعد روی برنج آب تازه می ریزیم زیر شعله را روشن می کنیم حالا سیب زمینی ها و بعد زیره را می ریزیم داخل برنج و روغن به اندازه چهار الی پنج قاشق غذاخوری میریزیم داخل برنج.حالا میذاریم خوب آب برنج کشیده شود بعد اگر دیدید باز به روغن نیار است چند قاشق غذاخوری دیگر روغن اضافه کنید و دم کش را روی سر قابلمه میگذاریم تا برنج دم بکشد و در یک نیم ساعت آخر کمی بیشتر از نیم ساعت تخم مرغ ها را روی سر برنج میریزیم هم می زنیم و سر قابلمه را میبندیم و نیم ساعت بیشتر میذاریم تخم مرغ پخته شود وقتی دیدیم تخم مرغ پخته شده برنج ما آماده است من این غذا را با ماست خیلی دوست دارم شما هم با ماست بخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت