بسته سلامت

خطر کاهش رعایت پروتکل‌ها

اینطور نیست که بگوییم ویروس جهش یافته فقط جوانان را درگیر کرده و سایر افراد را مبتلا نمی کند. بعد از افزایش بیماران در بخش سرپایی حدود دو هفته طول می کشد تا این افزایش به بخش بستری هم تسری یابد. علائم ویروس جهش یافته نیز همان تب، سرفه، بدن درد که همان علائم کووید-۱۹ است اگر این وضعیت یعنی روند کاهشی رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه یابد، حتما با بحران در بیماری مواجه می شویم.

اهمیت قرار گرفتن درست ماسک

به گفته دکتر اسکات شیفرس، استادیار مهندسی دانشگاه بینگهمتون، که از زمان آغاز همه گیری کووید-۱۹ روی آزمایش ماسک های مختلف کار کرده است، افزایش محافظت فقط به معنای افزودن لایه های بیشتر برای پالایش نیست.. اگر ماسک ها به گونه ای پوشیده شوند که به خوبی روی صورت فرد قرار نگیرند، هوای پالایش نشده ممکن است از طریق درزهای موجود نفوذ کند. پوشیدن دو ماسک نیز توصیه می شود.

مصرف سویا برای کاهش بیماری قلبی

سویا از محتوای چربی اشباع کم برخوردار است. استفاده از شیر سویا محصولات شیر پر چرب ممکن است به کاهش یا مدیریت سطوح کلسترول کمک کند. سازمان غذا و داروی آمریکا مصرف ۲۵ گرم پروتئین سویا در روز به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی با محتوای چربی اشباع و کلسترول کم برای کمک به کاهش خطر بیماری قلبی را توصیه کرده است.مصرف روزانه دو تا سه وعده نوشیدنی ها مبتنی بر سویا توصیه می شود.

حساسیت پوست با غذاهای تند

لمس برخی مواد غذایی تند نیز می تواند به طور بالقوه دارای خطرات سلامت باشد. مواد غذایی تند گیرنده های موجود در پوست که به طور معمول به گرما واکنش نشان می دهند را تحریک
می کنند. این گیرنده ها فیبرهای دردی هستند که از نظر فنی به نام گیرنده های درد شناخته می شوند. آنها به دماهای شدید و محرک های مکانیکی شدید مانند نیشگون و برش و همچنین به برخی تاثیرات شیمیایی واکنش نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت