بسته سلامت

زمان جدا کردن محل خواب کودک

یک روانشناس کودک اظهار کرد: جداکردن محل خواب کودک از والدین ازجمله مسائل مهمی است که از یک رده سنی به بعد والدین باید به انجام اقدام کنند. اما برخی از والدین به دلیل نگرانی بیش از حد نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند. مهشید افزود: بهتر است جدا کردن محل خواب کودک بصورت گام به گام انجام شود و به این صورت که در ابتدا برای مدتی کودک در اتاق والدین، اما با فاصله بیشتری از مادر خوابانده شود.

روش هایی برای رشد و استحکام مژه

روغن کرچک روغنی است که امتحان خود را برای رشد مو و ابرو پس داده است، می تواند برای تقویت مژه هم انتخاب مناسبی باشد. این روغن باعث ضخیم شدن، استحکام و رشد سریع مژه می شود.چای سبز برای رشد مژه ها مفید است. بعد از آن که چای سبز را دم کردید، اجازه دهید سرد شود و سپس با دستمالی نخی که به چای آغشته شده، مژه را مرطوب کنید. کافئین موجود در چای سبز موجب رشد سریع مژه ها می شود.

می‌خواهید پوستی شفاف داشته باشید؟

نوشیدن آبلیمو و عسل یکی از بهترین راه‌های طبیعی موجود برای داشتن پوستی شفاف، بدون استفاده از لوازم آرایشی است. لیمو ویتامین C. مورد نیاز را برای تولید کلاژن فراهم می‌کند، کلاژن نوعی بافت پیوندی مهم است که به استحکام و جوان ماندن پوست کمک می‌کند. بسیاری از ترکیبات موجود در عسل نیز به شادابی پوست کمک می‌کنند. در نتیجه شما پوستی سالم، جوان و شفاف خواهید داشت.

انتشار کرونا با بلند صحبت کردن

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس کرونا در شرایط بلند صحبت کردن افراد مبتلا به این بیماری تا ۵۰ برابر بیشتر از زمانی است که فرد سکوت می‌کند، تاکید کرد: افراد در صورت حضور در اماکنی مانند مترو و وسایل حمل و نقل عمومی ضمن رعایت اصول بهداشتی از صحبت کردن خودداری کنند. دکتر لاری افزود: ریزقطرات و افشانه‌های ویروس کرونا با صحبت کردن فرد آلوده نیز به فضای اطراف ‌پرتاب می‌شود

راز‌های خانه‌داری؛ برنج شما هم وا می‌رود؟
برنج را با آب و نمک خیس کنید. یک ظرف متناسب با تعداد پیمانه‌های برنج انتخاب کنید و بعد از شستن برنج آن را با آب داخل ظرف بگذارید و به اندازه تعداد پیمانه‌ها یک قاشق غذاخوری نمک به آن اضافه کنید و ۴، ۵ ساعت کاری با آن نداشته باشید. به‌عنوان مثال اگر ۴ پیمانه برنج داشتید باید ۴ قاشق غذاخوری نمک به آن اضافه کنید. البته این میزان نمک برای وقتی است که می‌خواهید برنج را آبکش کنید. برای برنج کته باید به ازای هر پیمانه برنج دو پیمانه آب و سر قاشق چای‌خوری نمک بریزید.. انتخاب ظرف مناسب می‌تواند در کیفیت برنج پخته شده بسیار تاثیرگذار باشد. توجه داشته باشی مقدار برنج خامی را که برای پختن انتخاب می‌کنید با ظرف مورد نظر تناسب داشته باشد، زیرا برنج در هنگام پختن به دو برابر اندازه خام خود می‌رسد پس حواستان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت