بسته سلامت

در موقعیت محل کار خود تجدیدنظر کنید

بسیاری از محل کارهای خانگی شامل میز ناهارخوری، تختخواب می‌شود، محیط مناسبی برای وضعیت قرارگیری صحیح بدن، فراهم نمی‌آورندپیشنهاد می‌شود برای کمک به بهبود محل کار خود، به یک متخصص طب فیزیکی یا پزشک فیزیکی و توان‌بخشی مراجعه کنید.دقیقاً بالای بدن باشد. در حالی که نفس‌های عمیق می‌کشید، هر بار ۳۰ ثانیه در این وضعیت بمانید سپس سه تا چهار بار این ورزش را تکرار کنید.

معجون سلامتی بدن با مصرف میوه

دکتر میرزایی گفت: مصرف میوه‌های رنگی باعث افزایش سیستم ایمنی می شوند و معجون سلامتی بدن هستند.دکترای تغذیه افزود: افرادی که تغذیه مناسبی دارند، دچار اضافه وزن و هم دچار کمبود ویتامین می شوند. توصیه می کنیم که تنقلاتی را که ارزش غذایی بالایی ندارند را از سبد خانوار حذف و به جای آن از سبزیجات تازه و میوه های تازه استفاده شود. مصرف آن می تواند از ابتلا به بیماری کرونا پیشگیری کند.

“خواص خرمالو را بشناسیم”

متخصص تغذیه با اشاره به خواص میوه خرمالو گفت: این میوه نارنجی رنگ در کنار سایر خواص سرشار از بتاکارتن است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا می کند. مظهری، در خصوص خواص میوه خرمالو افزود: خرمالو سرشار از بتاکارتن است که منبع بسیار خوبی به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و همچنین تقویت ریه‌ها است.میوه خرمالو میل به شیرینی بدن را به اندازه بسیار خوبی تامین می‌کند.

کاهش درد با فلفل قرمز

از خواص فلفل قرمز تسکین دردهاست. کپسایسین ترکیب زیست فعال گیاهی در فلفل قرمز است، ویژگی منحصربه فردی دارد. شرایطی مانند درد آرتروز و نوروپاتی دیابتی می تواند با درد بسیار شدیدی همراه باشد و کپسایسین در درمان علائم آن نقش مهمی ایفا می کند. این تاثیر احتمالا با احساس سوزشی که می تواند فیبر عصبی آوران (عصب هایی که مسئول انتقال پیام درد هستند) را بی حس کند در ارتباط است.

پودر کاری سرشار از خواص ضد التهابی

پودر کاری به دلیل دارا بودن انواع ادویه های پرخاصیت سرشار از خواص فوق العاده برای سلامتی است. پودر کاری متشکل از ادویه هایی چون زردچوبه و فلفل چیلی است که از خواص ضدالتهابی برخوردارند. برای مثال زردچوبه حاوی رنگدانه کورکومین و دارای خاصیت ضدالتهابی است؛ فلفل چیلی هم به دلیل دارا بودن ترکیبات به خصوصی که کاپسایسین نام دارند سرشار از خواص ضدالتهابی دانسته می شود.

دلایل طاسی پس از ابتلا به کووید ۱۹
به عقیده پزشک روس، ویروس کرونا می تواند باعث ریزش موی سر و صورت شود.گئورگی آبراموف، در مصاحبه ای اعلام نمود که چرا ریزش شدید مو در زمان ابتلا به کووید ۱۹ می افتد و چگونه می توان با این مشکل کنار آمد.تأثیر بیماری کویید ۱۹ بر روی بدن انسان هنوز به طور کامل درک نشده است. به احتمال زیاد این بیماری به طور غیر مستقیم و نه مستقیم به ریزش مو مربوط می شود. وی معتقد است که موضوع استرس است که با بیماری همه گیر ارتباط ناگسستنی دارد و موجب ریزش مو می شود. وی گفت: ثابت شده است که طاسی یک روند کاملاً خود ایمنی است، یعنی سیستم ایمنی بدن به مو های خود حمله می کند. اغلب این روند در اثر استرس ایجاد می شود. و استرس ابتلا به ان موجب ریزش شدید مو شده است.

علایم اولیه ابتلا به کرونا”

دانشمندان اعلام کرده اند که از هر پنج فرد آلوده به ویروس کرونا یک نفر با مشکل معده مواجه می‌شود. به گفته دانشمندان، نداشتن اشتها، حالت تهوع، استفراغ و درد معده از جمله اولین علائم ابتلا به کووید ۱۹ هستند.میتچ ویلسون، یکی از استادان دانشگاه البرت با اشاره به اینکه با پیدا شدن علائم مذکور باید به دکتر مراجعه شود، گفت: داشتن این علائم به معنی این نیست که بیمار حتمی به کووید ۱۹ مبتلا شده است. دکتر دایانا گال، یکی دیگر از دانشمندان دیگر این تحقیق اعلام کرد اسهال یکی از علائم اولیه عفونت ویروس کرونا است. همچنین یکی دیگر از علائم کرونا ورم ملتحمه ست که کمیاب بوده و تنها در ۳ درصد بیماران دیده شده است. سومین نشانه اولیه ابتلا به کرونا گیجی سر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت