بسته سلامت

یوگا استرس را کاهش می دهد

تمرینات تنفس یکی از اجزای اصلی تمرینات یوگا می‌باشد، که نه تنها نفس و بدن را هماهنگ می‌کند، بلکه استرس را کاهش می‌دهد و آرامش درونی را پرورش می‌دهد. یوگا همچنین ترکیبی از موقعیت‌ها و حالات مختلف بدن است که به افزایش توانایی، قدرت عضلات، انعطاف پذیری و تسکین درد‌های مزمن و آرتروز کمک می‌کند. سبک‌های مختلف یوگا و بهترین نوع که مناسب شماست را تجربه کنید.

به جنگ استرس برو

استرس ممکن است گرایش بدن به مصرف غذاهای خاص را تحریک کند و بر رفتارهای تغذیه ای شما تأثیر بگذارد، زنانی که تحت استرس هستند، به میزان قابل توجهی کالری مصرف می کنند و گرایش بیشتری نسبت به زنانی دارند که استرس ندارند.علاوه بر این، استرس سطح کورتیزول خون شما را افزایش می دهد، کورتیزول هورمونی است که باعث افزایش وزن می شود، به خصوص در ناحیه شکم.

رهایی از بوی بدن دهان

زبان تان را هم مسواک بزنید زبان شما به دلیل پرزهایی که دارد می‌تواند محل مناسبی برای رشد باکتری‌ها باشد بنابراین مسواک زدن آن باعث کم شدن بو می‌شود. پروتزها یا دیگر لوازم دندان پزشکی موجود در دهان تان را تمیز کنید از دهان‌شویه‌های مناسب استفاده کنید اگرچه دهان‌شویه باعث تازه شدن نفس و رفع بوی نامطبوع دهان به‌طور موقت می‌شود. می‌توانید یک دهان‌شویه آسان در خانه تهیه کنید.

عوارض فقر آهن در دختران و زنان

فقر آهن در کودکان، دختران نوجوان و زنان در سنین باروری شایع بوده و درمان کم خونی فقر آهن شامل تشخیص علت ایجاد ین نوع کم خونی، مکمل یاری آهن و رژیم غذایی حاوی آهن است. به دلیل شرایط اقتصادی جامعه ترکیبات سبد غذایی بسیاری از خانوارها تغییر کرده و برخی مواد غذایی از مصرف روزانه به مصرف هفتگی تبدیل شده اند مصرف مواد غذایی به خصوص گوشت قرمز، لبنیات و میوه اهمیت دارد

فعالیت بدنی: برای همه خوب است

هرگونه حرکت هنگام کار یا بازی، حساب می شود. مزایای حاصل از این فعالیت ها بالافاصله آغاز می شود و هر مقدار حرکتی مفید است. مهم نیست که خیلی جوان، خیلی پیر یا اینکه دچار ناتوانی های مزمن هستید.توجه داشته باشید که هنوز از واژه ی ورزش استفاده نکرده ام. بدیهی است که ورزش نوعی فعالیت بدنی است که برای بهبود انعطاف پذیری، توازن و سرعت همراه با آمادگی قلبی و عضلانی سازماندهی شده است.

نحوه تهیه واکسن در داروخانه‌ها
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امسال دو و نیم میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا در بخش بهداشت و ۱۰ تا ۱۲ میلیون دوز در داروخانه‌ها توزیع خواهیم کرد. سیما سادات لاری با بیان اینکه، متأسفانه روند نزولی ابتلا به کرونا، از نیمه شهریور متوقف شده و با شیب ملایمی در حال افزایش است، اظهار کرد: امیدواریم امسال با کمترین آمار ابتلا به آنفلوآنزا مواجه باشیم. وی با اشاره به استفاده از ماسک و رعایت بهداشت بیشتر از سال‌های گذشته، تصریح کرد: امسال دو و نیم میلیون دوز واکسن آنفلوانزا در بخش بهداشت و ۱۰ تا ۱۲ میلیون دوز در داروخانه‌ها توزیع خواهیم کرد.وی یادآور شد: خانم‌های باردار، افراد مستقر در خانه سالمندان، بهزیستی و مشاغل پرخطر واکسن رایگان دریافت خواهند کرد.

ارتباط مرموز ویروس کرونا و قلب
در این حال به نظر می‌رسد میوکاردیت یا ناشی از عفونت مستقیم ویروس کرونا باشد که مستقیما قلب را مورد تهاجم قرار می‌دهد یا اینکه ممکن است در نتیجه التهاب ناشی از پاسخ ایمنی بیش از حد بدن در برابر ویروس ایجاد شود.مجموعه تحقیقات درباره کووید-‌۱۹ سبب افزایش نگرانی درمورد عوارض قلبی ناشی از ابتلا به این ویروس شده است. درحالی‌که از مدتی قبل روشن شده بود که بیماران مبتلا به کووید-‌۱۹ مشکلات قلبی هم پیدا می‌کنند، اما مستندات علمی نشان داده که حتی در مبتلایان بدون علامت بیماری کووید-‌۱۹ هم ممکن است آسیب‌های قلبی ایجاد شود.این یافته‌های دلهره‌آور، احتیاط فوق‌العاده کالج‌ها و لیگ‌های حرفه‌ای ورزشی را درمورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات توجیه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

نسرین کاری – روز گذشته مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور به

بیشتر

میرکلانی – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی برای اولین

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت