برداشتن گام های بلند برای صرفه جویی انرژی در استان

شرکت پادسازه قهستان (پادپانل) سال ۸۵ تاسیس شد و تا سال ۹۱ فعال بود، اما متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصاد بانکی با ۷۰ نفر نیرو تعطیل شد. ولی با همت و تلاش مدیرعامل این کارخانه از دی ماه سال ۹۸ دوباره فعالیت خود را از سر گرفت. مدیرعامل شرکت پادسازه قهستان در گفتگو با خبرنگار آوا گفت: اولین شرکت در استان هستیم که در حوزه تولید سازه های سبک با ماشین آلات پیشرفته فعالیت داریم.

۷۵ درصد صرفه جویی انرژی

مهدی ساجد با بیان اینکه تولیدات این کارخانه ۷۵ درصد صرفه جویی انرژی را داراست، افزود: مقاوم سازی ساختمان و ساخت سازه در برابر زلزله و همچنین صرفه جویی در بتن و آب را هم در زمره کارهای خود داریم. وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات بانکی این کارخانه ۷ سال تعطیل بود و در این مدت ارز به بیش از ۱۰ برابر و سرمایه درگردش به همین نسبت افزایش یافته است، بیان کرد: با همت کارشناسان فنی و همراهی قوه قضاییه توانستیم دوباره حرکت کنیم. وی با اشاره به اینکه از دی ماه سال گذشته کارخانه را در شهرک صنعتی فاز ۳ فعال کردیم، ادامه داد: اما با شیوع ویروس کرونا در اسفند تعطیل شد و دو مرتبه از اول اردیبهشت مشغول به کار شدیم. مدیرعامل شرکت پادسازه قهستان یادآور شد: اکنون ۷ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و کارخانه ای که ۷ سال راکد و بلااستفاده بود دوباره جان تازه ای گرفته است. ساجد با اشاره به اینکه آینده کار را خیلی خوب و روشن می بیند، افزود: به دلیل اینکه انرژی گران می شود لاجرم مردم صرفه جویی را در دستور کار قرار خواهند داد و به سوی ساخت و سازهای مفید و کم هزینه روی می آورند.

حمایت از محیط زیست در شرکت پادسازه قهستان

وی با بیان اینکه قبلا با به کار گیری مصالح سنتی علاوه بر صرف انرژی بالا تخریب محیط زیست را هم داشتیم، افزود: اکنون با استفاده از مشتقات نفتی که نه تنها برای انسان ضرری نداشته بلکه سازگار با محیط زیست است ، تولید می شود. مدیرعامل شرکت پادسازه قهستان یادآور شد: خبر خوب دیگر اینکه بسیاری از این مواد اولیه تولید داخلی است و دیگر مشکل تحریم هم به کار ما آسیبی نمی رساند. ساجد با بیان اینکه گام دیگری که برداشته ایم، این است که از حمل و نقل جاده ای هم کاسته ایم چون قبلا این محصولات از استان های دیگر تامین می شد ولی اکنون مستقیم در مرکز خراسان جنوبی آماده و مهیا می شود. وی ابراز امیدواری کرد: با کمک مسئولان و برطرف شدن مشکلات بانکی گام های بلندی در جهت توسعه استان برداشته خواهد شد. محصولات کارخانه عبارتند از :
۱ – تری دی پانل
۲ – بلوک سقفی پلی استایرن
۳ – ورق عایق (آکاستیو)
۴ – توری شبکه فولادی ۵*۵
آدرس کارخانه: شهرک صنعتی
فاز ۳ ، پویندگان غربی ۴ ( پادپانل )
آدرس دفتر مرکزی: بیرجند، انتهای بلوار توحید، توحید ۴۸، ساختمان کوروش، طبقه ۵ ، واحد ۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت