برخی حرف‌ها گفته شود، احمدی‌نژاد از خجالت از خانه‌اش هم بیرون نمی آید

کریمی اصفهانی فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه جلیلی توانمندی ریاست جمهوری را ندارد تاکید کرد : «احمدی‌نژاد هم نه مطرح است و نه توان این را دارد که در توفیق طیفی موثر باشد. اگر کسی قرار است مطرح باشد باید با ولایت همراهی داشته باشد. مردم فراموش نکرده‌اند که احمدی نژاد بیشترین اخطارها را گرفت و دو نفر از نزدیکانش که بارها گفت یک روح در چند بدن هستند، از کسانی بودند که همین الان هم اگر مشخص شود، چه کار کرده‌اند دیگر احمدی‌‎نژاد از خجالت نمی‌تواند از خانه بیرون آید».

وزیر دولت رجایی اگر به جای روحانی بود چه کار می کرد؟

سلامتی ، فعال اصلاح‌طلب و وزیر کابینه شهید رجائی گفت : من اگر الان جای رئیس‌جمهوری بودم تمام هم و غمم را بر این می‌گذاشتم که همه نیروها را برای اهداف مختلف ملی یکدست و هماهنگ کنم؛ یعنی با مقام معظم رهبری صحبت کرده و نظر مثبت ایشان را جلب می‌کردم تا سه قوه با هم بنشینند‌ تقسیم کار کنند و این تقسیم کار را برای مردم توضیح می‌دادم. همچنین برایم اصلاً اهمیتی نداشت که اگر دستاورد مهمی حاصل شود، به حساب دولت نوشته خواهد شد یا مجلس یا قوه قضائیه.

نظر کوهکن درباره نقش رئیسی در ۱۴۰۰

محسن کوهکن فعال سیاسی اصولگرا درباره جایگاه آیت‌ا… رئیسی در راهبردی اصولگرایان در انتخابات گفت: «رئیسی به محض آنکه مسئولیت قوه قضائیه را بر عهده گرفت، دیگر در جلسات شورای وحدت شرکت نکرد و عملا از شورا خارج شد و اداره جلسات برعهده حداد گذاشته شد. رئیسی در مدت مسئولیت اخیرشان تمام تمرکزش بر قوه قضائیه بوده است و برداشت من این است که او در شورای انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات۱۴۰۰ حضور نخواهد داشت و فعالیتی نخواهد کرد؛ از سوی دیگر خود ایشان هم نامزد انتخابات نمی‌شوند و تمرکزش همچنان صرفا بر اداره قوه قضائیه است».

لاریجانی شبیه ما اصلاح‌طلبان شده است

محمد عطریانفر، عضور شورای مرکزی این حزب بر این عقیده استکه علی لاریجانی از منظر تاریخی، متعلق به جریان اصولگرایی است، اما حداقل از سال ۸۴ تا امروز رفتار، منش و نوع سیاست ورزی ایشان شباهت‌های زیادی به رویکرد‌های اصلاح طلبانه داشته است.

اصلاح‌طلبان نیایند، اصولگرایان برای انتخابات به وحدت نمی‌رسند

نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم با اشاره به برخی اختلافات اصولگرایان گفت: حرکت این جریان به سمت وحدت در انتخابات سال آتی بستگی به حضور اصلاح‌طلبان دارد. اگر همین شرایط ادامه پیدا کند اصولگرایان به وحدت نمی‌رسند. وی افزود: من فکر می‌کنم این تفکری که در حال حاضر در جریان اصولگرایی غالب شده که قطعا پیروز ریاست جمهوری سیزدهم هستند و رقیب ندارند و بالاخره یک اصولگرا انتخاب خواهد شد تفکر خطرناکی برای جریان اصولگرایی است.

ا…‌کرم تکلیف انتخابات را مشخص کرد

«جواد امام»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ا…‌کرم همه چیز را درباره انتخابات آینده روشن کرده، او گفته است ما چیزی به نام انتخابات نداریم و در واقع انتخابات، درون یک جریان است.

نمی توانم دور زدن تحریم را لو دهم

وزیر نفت در جلسه علنی مجلس گفت : نمایندگان محترم می‌توانند در مذاکرات و کارهای ما حضور داشته باشند. ما واقعا برای نمایندگان مجلس اتاق تاریک نداریم ولی برای دشمنان داریم. زنگنه با بیان اینکه نمی توانم نقشه عملیات دور زدن تحریم را لو دهم از نمایندگان مجلس گلایه کرد چرا باید اقدامات ما دیده نشود؟ وی ادامه داد: یک نفر حداقل به ما بگوید که دست شما درد نکند و بیشتر باید کار کنید. همه‌اش توی سر ما می‌زنند. الان صادرات مجموع نفت فراورده ما را با تحریم قبلی مقایسه کنید و ببینید چگونه است. من نمی‌توانم همه اینها را علنی بگویم اما شما (نمایندگان) که می‌توانید بیایید ببینید. وی افزود : زنگنه گفت:‌نباید یک نفر به ما بگوید دست شما درد نکند؟ چرا هر بار ما می‌آییم باید خستگی به تن بچه‌ها ما بماند.

ایران در حال برنامه‌ریزی یک حمله برای گرفتن انتقام سردار سلیمانی است

رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: «بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، ایران احتمالا در حال برنامه‌ریزی یک ترور یا حمله دیگری علیه ایالات متحده برای گرفتن انتقام [سردار] سلیمانی است که به دلیل برنامه‌ریزی او برای حمله‌ای در آینده، قتل نیروهای آمریکایی و رنجی که سال‌ها ایجاد کرد، انجام شد». ترامپ مدعی شد که هر حمله‌ای علیه منافع ایالات متحده را با «شدت هزار برابر» پاسخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرماندار شهرستان زیرکوه نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان خسارت به حوزه

بیشتر

سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت