برای رسیدن به موفقیت ترس را بفهمید

ترس وجود دارد تا از ما محافظت کند. ترس را نمی توان خوب یا بد پنداشت بلکه تنها وسیله ای برای تصمیم گیری بهتر برای هر فرد است. اگر ترس موجب عقب نشینی و حرکت نکردن در شما می شود بهتر است هر چع زود تر بر آن غلبه کنید. اتفاقا ترس باید وسیله ای باشد برای حرکت و جنب و جوش هر چه بیش تر ما در زندگی. بدانید که منشأ ترس شما در این مسیر کجاست و چگونه می توانید از آن در راستای رسیدن به اهدافتان کمک بگیرید.
چند بار برایتان پیش آمده است که برای انجام ندادن کارهایتان عذر و بهانه آورده اید؟ مثلا، خیلی سخت است، خیلی خسته ام، زمان نداشتم و … . این بهانه ها برایتان آشنا نیست؟ بیشتر ما درگیر محدودیت های ذهنی خود و امروز و فردا کردن کارها هستیم در حالیکه افرا موفق، حتی وقتی کاری را دوست ندارند نیز از همه زمان خود استفاده می کنند و همه تلاش خود را انجام می دهند. افرا موفق اصولا کارهایی را انجام می دهند که دیگران آنها را سخت و دشوار می نامند. آنها همه خطرات احتمالی را پیش بینی و برای کارهای خود برنامه ریزی می کنند. خلاقیت، جرات و شهامت دارند. آنها به طور ذاتی موفق و خوش شانس به دنیا نیامده اند، بلکه با اراده، سخت کوشی و نداشتن ترس به موفقیت های خود رسیده اند. آنها به جای پیدا کردن موانع، موقعیت ها را کشف می کنند.
کتاب قدرت اعتماد به نفس اثر برایان تریسی، یک اثر فوق العاده در رابطه با روش ها و راه های زندگی مقتدرانه است. در این کتاب سوالی از خواننده پرسیده می شود و ان این است که “اگر موفقیت شما تضمین شده بود چه کاری انجاتم می دادید؟” آیا باز هم تلاش شما ادامه داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت