اهدای ۱۰۰۰بسته معیشتی کارکنان کویر تایر

در رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت:

کارکنان شرکت کویرتایر با لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی و در نمایش شکوه همدلی با اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کردند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مومنانه، دنیا را به حیرت آورده است، گفت: با اجرای این رزمایش اربعین دیگری در ایران رقم خورد.
سردارعلی قاسمی با قدردانی از اقدام ارزشمند شرکت کویرتایر و مشارکت در رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیامی در نیمه شعبان فرمودند: چه خوب است که امسال رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه انجام شود تا خاطره خوشی برای نیازمندان مومن از ماه مبارک رمضان باشد. وی با بیان اینکه این رزمایش ترویج حسنه است و در این راستا همه به میدان آمدند، افزود: همه ما این انتظار را نداشتیم ملتی که خود به نوعی تحریم و مشکلات اقتصادی دارند اینگونه به همنوعان خود کمک کنند.فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رزمایش یعنی این حس انسان دوستی را به سراسر ایران اعلام کنیم، گفت: عده ای در فضای مجازی اعلام می کنند که این کار ریا و تشریفات است، در حالی که مقام معظم رهبری در بیانات خود چندین بار فرموده اند این رزمایش و حس انسان دوستی باید به رخ دنیا کشیده شود.

مشارکت ۲۵۰ میلیون تومانی کارکنان کویرتایر در رزمایش کمک مومنانه

مدیرعامل شرکت کویرتایر در این مراسم اظهار کرد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر پیشنهاد برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر با برگزاری رزمایش مواسات وکمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان،کارکنان این شرکت در لبیک به این فرمان، کمک‌های نقدی خود را با اختصاص یک تا چند بسته غذایی به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.سید محمد حسین زینلی افزود: از محل کمک‌های نقدی کارکنان این شرکت، ۱۰۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان شامل برنج، روغن، قند، چای و ماکارونی تهیه و به نیازمندان و خانواده های صدمه دیده اقتصادی از ویروس کرونا اهدا گردید.مدیرعامل شرکت کویرتایر افزود: همه ما به عنوان یک مسلمان نمی توانیم در برابر تحولات اجتماعی بی تفاوت باشیم و حس انسان دوستی که در وجود همه ما است الزام می کند که در صحنه ها حضور داشته باشیم.
وی با بیان اینکه کویرتایر همواره در مسئولیت های اجتماعی پیشگام بوده است، ادامه داد: تاکنون کارکنان خدوم کویرتایر حدود ۸۰۰ میلیون تومان در حوادث مختلف اجتماعی اعم از سیل گلستان، زلزله کرمانشاه، سیل سیستان و بلوچستان کمک کرده اند. دراین مراسم که سردار مسروری فرمانده مرزبانی استان، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند بسته های معیشتی به سپاه انصار الرضا(ع)، فرماندهی مرزبانی استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شد تا بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت