یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

انتقاد سخنگوی دولت از اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ؛رئیس شورا بی خبر است

سخنگوی دولت در واکنش به اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پیرامون مصوبه مجلس گفت: در اطلاعیه دبیرخانه آمده این مصوبه زیان خاصی به مسائل ملی ایجاد نمی کند. چطور ممکن است که دبیرخانه ای که وظیفه بنیادی آن تجمیع نظرات و کارشناسی تخصصی است به این اظهار نظر توجه نکرده که سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه به عنوان متصدیان امر طرح مجلس را به زیان منافع ملی تشخیص داده بودند. ربیعی خاطر نشان کرد: به هرحال مجموعه دبیرخانه زیر مجموعه رییس شورای عالی امنیت ملی است اما آقای روحانی بی خبر است .

با اغراض سیاسی در حال پول‌پاشی هستند

وزیر دولت دهم با بیان اینکه وابستگی پنهان بودجه 1400 به نفت بیشتر شده است گفت: دولت متولد نشده بعد از روحانی بدهکاری سنگینی دارد؛ قوه مجریه در سال آخر و با اغراض سیاسی در حال پول پاشی است. خلیلیان ادامه داد: بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و ساختمان از سوی دولت در لایحه بودجه 1400 مورد حمایت قرار نگرفته است و دولت بودجه را بیشتر صرف امور جاری با هدف اغراض سیاسی در انتخابات 1400 پیش برده چرا که به دنبال جبران ضعف عملکردش در هفت سال اخیر بوده است.

قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها ضمانت اجرا دارد

سخنگوی دستگاه قضا گفت: قوه قضائیه قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها را بعد از آنکه به تصویب برسد لازم اجرا می‌داند. هیچکس نباید به خود اجازه دهد مقابل اجرای قانون بایستد و به هیچ عنوان نمی‌توان جلوی اجرای قانون را گرفت و ما به عنوان قوه قضائیه این قانون را لازم اجرا می‌دانیم و امیدواریم کسی از اجرای این قانون سرپیچی نکند. و عمل مجرمانه بروز پیدا نکند ولی اگر از کسی تخلف کند، برابر ضوابط برخورد می شود.

علم الهدی: چطور یک عده هنوز هم فکر می‌کنند با برجام می‌شود به پیشرفت رسید

علم الهدی ،امام جمعه مشهد نسبت به آنچه که “تمایل برخی جریانها به مذاکره مجدد” خواند انتقاد و بیان کرد: چطور یک عده هنوز هم فکر می‌کنند با برجام می‌شود به پیشرفت رسید. چطور می‌شود که به او اعتماد کرد، با دشمنی که ۶۷ سال جنایاتش در کشور ما بسیار مشهود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت