یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

انتخابات آمریکا، هیچ تاثیری بر انتخابات ۱۴۰۰ ندارد

محسن کوهکن، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است فرقی بین ترامپ و بایدن نیست، اهداف یکی است اما تاکتیک ها متفاوت است. او معتقد است برای جریان اصیل اصولگرا و اصلاح طلب فرقی نمی کند چه کسی سکاندار کاخ سفید شود. وی افزود : انتخابات آمریکا، هیچ تاثیری بر انتخابات ۱۴۰۰ در ایران ندارد.

حقیقت پور: علما و بزرگان ورود کنند، لاریجانی می آید

مشاور علی لاریجانی در خصوص برخی اخبار مبنی بر تشکیل ستاد های انتخاباتی لاریجانی در استان ها با حضور نمایندگان ادوارگفت: بنده در جریان این موضوع نیستم و فکر نمی کنم این اتفاق صورت گرفته باشد چرا که اگر چنین کاری انجام شده باشد آقای لاریجانی حتما ما را در جریان قرار می داد. حقیقت پور همچنین خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که آقای لاریجانی به درد شرایط کنونی کشور و نظام ما می خورد اما اینکه شرایط سیاسی کشور هم برای آقای لاریجانی آماده است؟! ما چنین پالسی هنوز نگرفته ایم. مگر شرایط به گونه ای باشد که علما و بزرگان ورود کنند و از ایشان خواهش کنند که به صحنه انتخابات بیاید.

روحانی بدش نمی‌آید مشکلات گردن جهانگیری بیفتد

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : «جهانگیری که هیچ خود خاتمی یا دیگر شخصیت‌های مطرح اصلاح‌طلب هم هیچ شانسی در انتخابات پیش رو ندارند». وی افزود: وقتی جهانگیری از جایگاه اولیه خود در دولت سقوط کرد دیگر نتوانست اقدام ویژه و مثبتی داشته باشد . روحانی هم از چنین حالتی بدش نمی‌آید و دوست دارد که همه مشکلات گردن جهانگیری افتاده شود و او در نگاه عمومی عامل همه گرفتاری‌های اقتصادی معرفی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت