افشاگری های فتاح

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مجمع تشخیص در زمین بنیاد ساختمانی ۹ طبقه بدون مجوز با امکاناتی همچون استخر ساخته است زمینی که مربوط به بنیاد بوده را بخش مرکز تحقیقات استراتژیک آمده ۹ طبقه ساخته که بدون مجوز از بنیاد و شهرداری ساخته شده است.این ملک نه پروانه دارد نه پایان کار.متاسفانه در حریم یک ملک خصوصی هم تصرف شده که این شرعا مشکل دارد.مشخص نیست این ساختمان کاربری مسکونی دارد یا اداری؟ استخری آنچنانی با منظره ای ابدی به سمت نیاوران دارد. معلوم نیست این ساختمان برای چه کسانی آماده شده است. وی گفت: به کاخ مرمر آسیب زدهاند؛ پتک زدهاند؛ در کاخ مرمر آسانسور، حمام، سونا و جکوزی ساختهاند؛ میراث فرهنگی کجا بوده است؟
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با مجوز در ملک مربوط به بنیاد مستضعفان با مساحت حدود هزار و ۸۰۰ متر مربع در منطقه ولنجک برای چند سال مستقر است. البته پیامی داده که آماده است به مرکز شهر منتقل شود، اما ملکی را با آن شرایط نداشتیم که تحویل دهیم، اما این موضوع هم باید مدت دار و محدود به زمان باشد. فتاح افزود: از روحیه مردمی آقای
احمدی نژاد انتظار داریم تا این مال بیت المال به بنیاد برگردد و آن را بفروشیم که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد. مینی که آقای حداد عادل در منطقه فرشته برای مدرسه گرفته اند اجاره اش به روز نیست. وی گفت: ساختمان مدرسه فرهنگ را حداد عادل در منطقه فرشته تهران گرفته اند که البته اجاره آن به روز هم نبوده، آقای حداد عادل باید یا اجاره به روز پرداخت کنند یا زمین را به بنیاد پس بدهند. حداد عادل ۸ هزار متر زمین هم در منطقه هروی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان را به بنیاد پس دادند قرار بود ایشان در آنجا مدرسه ای بسازند که مجوزهای آن توسط شهرداری صادر نشد.
فتاح ادامه داد : مرکز مطالعات و تحقیق زنان دست خانم ابتکار و مولاوردی بوده است. بابت تخلیه ساختمان آنها ۵ میلیارد تومان میگیرند که این کار خلاف قانون است.کسی که در ملک بنیاد سالیان سال نشسته باید اجرت المثل هم بدهد. وی ادامه داد: حریف نیروهای مسلح نمیشویم، ارتش منطقه ای خوب در کوهک را تصرف کرده است و سپاه ملک ۲۰۰ میلیاردی در جماران را پس نمیدهد.

نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت
رئیس مجلس گفت: این روزها درباره گشایش اقتصادی در جامعه سوالاتی مطرح است. همانطور که در روز پنجشنبه در بازدید سرزده از واحدهای خبری صدا وسیما گفتم، ما تحقق آینده ای خوب را از مسیری سخت ممکن میدانیم ولی همانطور که آن روز هم تصریح کردم نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت بلکه اثر اقدامات در «فصل های پیش رو» دیده خواهد شد.محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود افزود: طرح مهمی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا در حال بررسی است که می تواند بر اقتصاد تاثیر ملموسی بگذارد اما باید تصریح کرد که این طرح فقط در صورتی که در جزئیات آن، نظرات کارشناسی برای حفظ منافع مردم مدنظر قرار گیرد،
می تواند به اهداف خود برسد. در این زمینه اختلاف نظرهای کارشناسی وجود دارد و هنوز هیچ طرحی قطعی نشده است لذا باید صبر کرد و اجازه داد این بحث ها در فضای کارشناسی بررسی شده و به نتیجه نهایی برسد.

پیشنهاد منتجبنیا برای تشکیل شورای ریش سفیدان اصلاحات
رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت می گوید: در سال ۹۴ اگر شورای سیاست گذاری نبود و روال گذشته انجام می شد بسیاری از کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند رد نمی شدند منتجبنیا برای مجمع نقش راهنما را تعریف میکند و میگوید آنها باید توصیه و نصیحت بکنند اما دخالت نداشته باشند. او اداه می دهد :پیشنهاد من این است که ما اجازه دهیم تا نظرات مطرح شود اما از یک چهارچوبی خارج نشوند همه اعضا تفاوت هایی که وجود دارد را تحمل کنند و در زمان انتخابات با هم ائتلاف و تبادل نظر کنند و به یک نتیجه واحدی برسند؛ اگر بزرگان و ریش سفیدان هم در این قضیه تذکر دهند و راهنمایی کنند ولی دخالت نکنند به نتیجه بهتری می رسند.موافقشورای عالی سیاست گذاری نبودم شورای سیاستگذاری به جای وحدت سازی در جریان اصلاحات، اختلافات را تشدید کردبه بزرگان اصلاح طلب پیشنهاد کردم چند نفر ریش سفیدی کنند و یک شورای ۳ نفره یا ۵ نفره از بزرگان دور هم جمع شوند و احزاب را تقویت کنند.شورای سیاست گذاری یک فاجعه جدیدی بود که وارد صحنه شد و تجربه تلخی را به جا گذاشت.قبل از سال ۸۴ مجمع روحانیون مبارز، محور بود اما الان مجمع محدود به جمع خاصی است ولی این مجمع دیگر آن جایگاه سیاسی و نقش و تاثیر سابق را ندارد.به خاتمی گفتم شورای مشورتی از کجا ماموریت دارد گفت من اجازه نداده ام.عملکرد شورای سیاست گذاری در رد صلاحیت بسیاری از کاندیداهای ۹۴ مؤثر بود و اگر این شورا نبود و روال گذشته طی می شد بسیاری از آنها رد صلاحیت نمی شدند. (من برای حرف هایم سند و مدرک دارم).می توان ۵ تا ۱۰ کاندیدای اصلاح طلب برای ۱۴۰۰ شناسایی کرد.

واکنش توییتری مولاوردی به گفته های فتاح

ملاوردی درتوییتی در واکنش به ادعای فتاح درباره درباره تصرف ساختمان بنیاد مستضعفان نوشت: هیچگونه نفع و مابه الازای مالی برای اعضای هیئت امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمیشود. هیئت امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲ عضو) انتخاب شدهام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد؛ به عبارتی امروز هست و فردا نیست!

افشای توصیه مکرون به ترامپ درباره حزبا…

وبسایت خبرگزاری اسکای نیوز عربی نوشت: یک مقام ارشد در کاخ الیزه فاش کرد که امانوئل مکرون، رئیسجمهور فرانسه در این تماس تلفنی به دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا گفته که تحریمهای واشنگتن علیه حزب ا… لبنان بی فایده بوده و نتیجه عکس خواهد داد.

ابتکار جواب ادعای جنجالی فتاح را داد

معصومه ابتکار در پاسخ به ادعای پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان مبنی بر دریافت مبلغ ۵ میلیارد تومان به جهت تخلیه «مرکز مطالعات زنان»، نوشت: ساختمان اوایل دهه ۷۰ بانظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم.

پاسخ مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات فتاح

تا زمان فوت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی، ساختمان کاخ مرمر بعنوان دفتر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بهره برداری قرار میگرفت، پس از آن براساس تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز امور مجمع(سازمانی و ساختمانی) به درخواست دبیر محترم مجمع و موافقت معظم له مبنی بر انتقال مجمع به ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، در مرداد ماه ۱۳۹۷ و در زمان ریاست مرحوم آیت ا… هاشمی شاهرودی بر مجمع، ساختمان کاخ مرمر تحویل ریاست وقت بنیاد مستضعفان ( آقای مهندس سعیدیکیا ) گردید. علاوه بر ساختمان کاخ مرمر، دو ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک که توسط جناب آقای دکتر روحانی و سپس جناب آقای دکتر ولایتی مدیریت میشد نیز در مرداد ماه ۱۳۹۷ به ریاست وقت بنیاد (آقای مهندس سعیدیکیا) تحویل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

سلام و خسته نباشید. در خصوص سرمقاله خوب خانم بهروزی فر با موضوع این داستان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت