شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

افتتاح پارک‌ ها و تفرجگاه ‌های جدید تا شهریور

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: استارت ایجاد پارک و تفرجگاه چند منظوره در ۲۹ شهر استان زده شده و پیش‌بینی می‌شود تا شش ماه ابتدایی سال به بهره‌برداری برسد. حمید حلاج‌مقدم با اشاره به شعار سال و راهکارهای تحقق آن اظهار کرد: شهرداری‌ها نهادی عمومی و غیر دولتی‌اند که با مشارکت مردم مدیریت می‌شوند و بیشتر نقش تسهیلگر را دارند اما در راستای تحقق شعار سال در شهرداری‌ها برنامه‌هایی در حوزه خودکفایی انجام می‌شود و تلاش می شود در حوزه فضای سبز تولیدات خود را افزایش دهند.
وی گفت: تلاش همه شهرداران و شوراهای شهر استان بر این است بتوانند اعتماد مردم را به خود جلب کنند تا بتوانند پاسخگو باشند. وی افزود: از مردم می‌خواهیم در پروژه‌های عمرانی با پرداخت عوارض مشارکت کنند چرا که مسئولان تلاش شان بر اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف برای جلب رضایت مردم است. حلاج‌مقدم بیان کرد: در سال 98 اتفاق خوبی که رقم خورد با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی پروژه بند دره بیرجند که سال‌ها بر زمین مانده بود به جریان افتاد و زیرساخت‌های تفرجگاه‌های بند دره آغاز و حرکت جهادی بین دستگاه‌های اجرایی انجام شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، با اشاره به اینکه از 586 مصوبه سفرهای شهرستانی استاندار 53 درصد و 313 مصوبه مربوط به عمران شهری و روستاهای مختلف خراسان جنوبی است، عنوان کرد: 31 مصوبه ویژه پروژه‌های شهرداری بود که در حوزه عمرانی مشکلاتی داشتند و همه مصوبات حوزه شهرها در سفر استاندار اجرایی شده و برخی به بهره‌برداری رسیده و تاکنون مصوبات 42 درصد پیشرفت دارد که امید است امسال بخش زیادی از این مصوبات به بهره‌برداری برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت