افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان سرایان

غلامی – استاندار خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال در سرایان افتتاح و کلنگ‌زنی شده‌ است. جواد قناعت در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان سرایان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد ۶۳ طرح عمرانی با اعتبار ۹۲۵ میلیارد ریال افتتاح شده و عملیات اجرایی پنج طرح هم با اعتبار ۵۱۹ میلیارد ریال آغاز می‌شود. وی به آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح از دغدغه‌ های جدی مسئولان، مردم و گروه‌های مرجع در شهرستان بود.استاندار افزود: با پیگیری‌های جدی توسط دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مردم و فرماندار شهرستان و سایر پیگیری‌ها که از مرکز و وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت، در نهایت طرح توسعه بیمارستان سرایان از ۳۲ به ۶۴ تختخوابی وارد فاز اجرایی شد. قناعت با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه آن تأمین شده‌ و البته تکمیل این طرح نیازمند اعتبارات بیشتری است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که از محل اعتبارات استانی و ملی روند اجرای این طرح دنبال شود. وی به افتتاح طرح گازرسانی به مجتمع دامداران سرایان اشاره کرد و گفت: خط تقویتی آیسک – فردوس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های امروز بود.
قناعت تصریح کرد: افتتاح روکش محور سه قلعه – بیرجند، روکش آسفالت محور کریمو – سرایان – خواف و همچنین روکش آسفالت گرم محور چاه غیاث – چاه ترخی از دیگر طرح‌ های افتتاحی شهرستان است.
وی ادامه داد: در جریان سفر سال گذشته به سرایان مردم منطقه چاه غیاث درخواست‌هایی داشتند که اتفاقات خوبی در منطقه انجام شده اما کامل نشده، مردم نگران نباشند چرا که ما همچنان به منطقه، توجه خواهیم داشت تا طرح‌ها به اتمام برسد.
استاندار با اشاره به افتتاح ۲ دهنه پل زیرگذر در کمربندی شهر آیسک نیز گفت: روکش آسفالت گرم محور بسطاق به مجتمع دامداری هم رقم خورده است.وی تأکید کرد: در مجموع طرح‌های راهداری شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت