اصولگرایان خودشان مشتاق مذاکره با آمریکا هستند

مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اصولگرایان خودشان مشتاق مذاکره با آمریکا هستند گفت : «اصولگرایان و گروه های دیگر هیچ کدام برنامه داخلی ندارند و فقط حرف های گنده گنده می زنند و از میان صحبت هایشان، راهکاری برای رفع مسائل مملکت پیدا نمی شود»

شروط ایران برای «بایدن» آماده شده است

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: لیستی از موارد پاسخگویی رییس جمهور جدید آمریکا پیرامون تعهدات به ایران آماده شده که بایدن باید جبران مافات کند، آمریکا چاره‌ای جز احترام و بازگشت به مسیر قانون‌مداری ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی: «بد اقبالی» دولت را در توجیه شرایط اقتصادی امروز نمی‌پذیرم

قاضی زاده هاشمی ، نایب رئیس مجلس با بیان اینکه «بد اقبالی» دولت آقای روحانی را در توجیه شرایط اقتصادی امروز نمی‌پذیرم، اظهار کرد: بد بودنش را قبول دارم، اما اقبالش را نه؛ دولت‌های قبلی هم شرایط تحریم را داشتند.

توئیت ظریف: دیدن شادی مردم بسیار خوب است

ظریف در توییتی در مورد سفرش به بولیوی نوشت: دیدن شادی که مردم برای جشن گرفتن احیای دموکراسی و آزادی خود نشان می‌دهند، بسیار خوب است.برخی تحلیلگران این توییت را پیام غیر مستقیم او به جو بایدن تعبیر و تفسیر کرده اند.

کیهان: شکست ترامپ و قاتل سردار سلیمانی برای ما یک دستاورد بزرگ تلقی می‌شود

کیهان نوشت: شکست ترامپ، شکست سیاست‌های خارجی آمریکا در مقطع «چهار ساله اخیر» هم هست و این یعنی ایران در هماوردی به پیروزی و دستاورد بزرگ رسیده چرا که معمار سیاست فشار حداکثری میدان را ترک می‌کند، در حالی که حریف او همچنان مبارز می‌طلبد و در صحنه باقی مانده است.

شاید انتخابات ۱۴۰۰ آنگونه که اصولگرایان می‌اندیشد، برایشان آسان و هموار نباشد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماجرای انتخابات آمریکا بر تمایل ملتی که با صندوق‌های رأی قهر کرده بود نیز رفته‌رفته تأثیر می‌گذارد و شاید راه باقیمانده تا انتخابات ۱۴۰۰ آنگونه که یک جریان خاص می‌اندیشد آسان و هموار برایشان نباشد و تفکر اینکه با یک انتخابات حداقلی پس از مجلس، ریاست جمهوری را نیز در اختیار بگیرند توهمی بیش نباشد چرا که روحانی و ظریف ۹ ماه فرصت دارند امید را به مردم بازگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۷۸ واحد

بیشتر

یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت