یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

اشکال بزرگ جمهوری اسلامی از زبان روحانی

رئیس جمهورگفت : جمهور اسلامی یک اشکال بزرگ دارد. ما انتخابات داریم اما انتخابات ما پایان ندارد. رقابت ها و دعوا بعد از انتخابات هم ادامه پیدا می کند.آنهایی که می‌گویند مجلس و قوه قضائیه دنبال این هستند که دولت را زمین بزنند، ما در جلسات سه قوه همچین چیزی را نمی‌بینیم. من این قضاوت را ناصحیح می‌دانم. ما در شرایط تحریم گفتیم هدفمان شکست تحریم است و توانستیم آن را ظرف ۱۰۰ روز در دولت یازدهم محقق کنیم. تا پایان امسال ۱۴۰۰ کیلومتر راه آهن افتتاح خواهم کرد.این یعنی ما همچنان قوی هستیم.

دور بعدی مذاکرات با طرف اوکراینی نیمه دوم مهر

معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه گفت : جلسه بعدی با اوکراینی‌ها نیمه دوم مهر در تهران برگزار می‌شود.️مبنای ایران در پرداخت غرامت اسناد بین‌المللی و عرف است. ایکائو و کشورهای حاضر فرایند بررسی جعبه‌های سیاه را تایید کردند.

نیروی ولایتمدار در ۱۴۰۰ پیروز انتخابات شود.

قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا گفت: پیش‌بینی می‌کنم که یک نیروی ولایتمدار در سال ۱۴۰۰ پیروز انتخابات شود. نباید معنای دولت جوان را با ناپختگی یکسان کرد. احمدی نژاد فردی است که همواره شعارهای عوام فریبانه می‌دهد و حتی هیچ اعتقادی نیز به «ولایت فقیه» ندارد.

تغییرجلد هم ندادید

صادق زیباکلام در روزنامه شرق نوشت: اصولگرایان، صرف‌نظر از اعتدالیون یا رادیکال‌هایشان، دست‌کم توانسته‌اند تعدادی چهره‌ جوان وارد سپهر سیاسی خودشان کنند. اما واقعیت تلخ آن‌ است که اصلاح‌طلبان حتی در حد تغییر جلد هم نتوانسته‌اند گامی بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت