استاندار خدمـات رسانی به معلولان را بسیار ارزشمند دانست

کاری- در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان استاندار خراسان جنوبی با حضور در جمع معلولان مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع ) از مددحویان این مرکز دلجویی کرد. در ابتدای مراسم گروه سرود توانبخشی برای استقبال از استاندار و هیئت همراه سرود خواندند. استاندار و مدیرکل بهزیستی و هیئت همراه از بخش های حمایت پذیر، تربیت پذیر، سالمندان، سالن چند منظوره ورزشی و سالن آب درمانی این مرکز بازدید کردند. در این بازدید کریم پور رئیس هیئت امنای این مرکز خیریه با تاکید بر اینکه اینجا قطعه ای از بهشت است، توضیحاتی درباره مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) ارائه داد. دکتر جواد قناعت از زحمات پرسنل و کارکنان موسسه در راستای خدمت رسانی به معلولان قدردانی کرد و خدمت به معلولان را کار بسیار سخت و ارزشمند دانست. استاندار خراسان جنوبی در پایان این مراسم روزه خود را در کنار برخی از مددجویان روزه دار
افطار کرد.

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی معلولان خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید ضمن قول مساعد برای تکمیل آسفالت موسسه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی ویژه معلولان و جامعه هدف بهزیستی استان اختصاص داد.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این بازدید با اشاره به فعالیت ۵۵ مرکز شبانه روزی در زمینه نگهداری معلولان، سالمندان، افراد بی سرپرست ادامه داد: ۱۵۹ مرکز به صورت روزانه و ۹۶ مرکز خیریه در استان فعالیت دارد. حسن شرفی یادآور شد: موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بزرگترین مرکز خیریه شرق کشور است که یک سوم معلولان استان را در خود نگهداری می کند. وی با بیان اینکه ابتدای امسال دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای حقوق پرسنل این مرکز پرداخت شد، ادامه داد: این در حالی بود که یارانه مورد نظر دیر پرداخت شد و ریزش چاه آب مرکز نیز ۷۰ میلیون تومان هزینه در برداشت. رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) با بیان اینکه معلولان جایگاه ویژه ای در نزد خدا دارند و خدا تکلیف را بر آنها برداشته، ادامه داد: وقتی خیران نذر و نیازی برای این موسسه انجام می دهند جواب آن را بدون استثنا در زندگی خود دیده اند.

قطعا خیران جواب نیت خیر خود را در زندگی می بینند

غلامحسین کریم پور، با اشاره به اینکه نیروهای این موسسه مانند پدر احترام به معلولان می‌گذارند، ادامه داد: با وجود کار سخت پرسنل این مجموعه کف قانون کار داده می شود که برکت این مبلغ در زندگی شان بیش از دو برابر آن است. وی تاکید کرد: وقتی خیران نذر و نیازی برای این موسسه انجام می دهند جواب آن را بدون استثنا در زندگی خود می بینند. رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) یادآور شد: در سال جاری برای روشنایی محوطه این موسسه مبلغ یک میلیارد تومان به همت شرکت برق و مبلغ ۹۳۰ میلیون تومان سرویس و بهینه سازی سیستم های گرمایشی توسط شرکت گاز هزینه شده است.

اختصاص زمین به ارزش ۱۱ میلیارد تومان توسط خیران به موسسه

وی با اشاره به اینکه زمینی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان به مساحت ۱۷ هزار مترمربع و با ۱۰ ساعت آب توسط یکی از خیران به موسسه خیریه توانبخشی علی اکبر(ع) اختصاص یافته،‌ خاطر نشان کرد: تاکنون ۳ هزار اصله درخت در آن کاشت شده است.
کریم پور، با بیان اینکه خدمات این موسسه با ۴۰۰ تختخواب فراتر از یک بیمارستان است،تاکید کرد: تاکنون برای خدمات تغذیه ای، بهداشت و درمان کم گذاشته نشده است و با تکمیل سالن ورزشی تمام جامعه هدف بهزیستی استان می توانند از آن بهره مند شوند.
وی تاکید کرد: از سیاست های موسسه این است که معلولان از مراکز خوابگاهی به فضای تفریحی بروند که در روحیه آنها تاثیر بسزایی دارد.

قول های استاندار در بازدید ۱۴۰۰ از موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع)

دکتر قناعت در سال ۱۴۰۰ نیز از موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بازدید کرد و با قول مساعد استاندار خراسان جنوبی مبنی بر تأمین اعتبار لازم، سالن ورزشی مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد. استاندار در بازدید از مجتمع توانبخشی حضرت
علی اکبر (ع) ،تکمیل پروژه نیمه کاره استخر سرپوشیده و سالن ورزشی این مجموعه را از اولویت ها برشمرد.وی از اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه گفت و تاکید کرد: کار تکمیل این پروژه باید شتاب بگیرد. استاندار تأکید کرد: بازدید دوم بنده از این مجموعه در خرداد ماه سال آینده و زمان افتتاح این سالن ورزشی خواهد بود. دکتر قناعت با اشاره به دیگر مشکلات این مجتمع خیریه، تصریح کرد: بازسازی مجموعه، افزایش زمین برای انجام اقدامات توسعه ای از جمله در بخش بانوان از مواردی است که به عنوان مسایل اینجا مطرح شد. وی گفت: در جلسه ای با حضور اعضای هیئت امنای مجتمع و دستگاه های متولی برای این موارد برنامه ریزی می کنیم.

حمایت خیران نیک اندیش از موسسه

خیران حامی می توانند کمک های نقدی خود را به روش های گوناگون ارائه نمایند.
شماره کارت موسسه خیریه حضرت علی اکبر (ع)
کفاره عید سعید فطر:
۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۴۸۱-۵۶۸۲
فطریه عید سعید فطر:
۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۴۸۱-۵۷۴۰
کمک های غیر حضوری مردمی:
۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۴۸۱-۵۷۵۷
سهم سادات عید سعید فطر:
۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۴۸۱-۵۷۶۵
قربانی و ذبح گوسفند:
۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۴۸۱-۵۷۷۳
تمامی این شماره کارت ها به نام مؤسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) می باشد.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت