از یک میلیارد دلاری که رهبری دستور دادند، به جز سهم کوچکی، نگرفته‌ام

سعید نمکی، وزیر بهداشت در دل‌نوشته‌ای خطاب به سردار سلیمانی نوشت : حدود ۸ ماه خودم و یارانم یک روز آرام نداریم. هرچه می‌گوییم همه‌گیری را نمی‌شود با التماس و تمنا و بدون کمک‌های ویژه مهار کرد کسی باور نمی‌کند.نمکی ادامه داده است: من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم. مطالبات‌شان معوق مانده، انبارهایم از سلاح خالی می‌شود. پاییز سنگینی فرامی‌رسد. موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماه‌هاست به جز سهم کوچکی نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟شب‌های زیادی‌ست با دل نگرانی نخوابیده‌ام و برای آنکه مردم مشوش نشوند روزه سکوت گرفته‌ام اما تاب‌آوری تا کجا؟!

پایداری خانواده ایرانی به ۹ سال رسید

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گزارش شورای اجتماعی کشور گفت: برای نخستین بار در ۲ سال گذشته میزان طلاق کاهش یافته و افزایش پایداری خانواده از هفت سال به ۹ سال رسیده است؛ ۲۵۰ هزار خانواده نیز از طلاق منصرف شده‌اند. عاملی با اشاره به اینکه تعداد معتادان در کشور متأسفانه به مرز ۲ میلیون نفر رسیده است، گفت: ۹۰ درصد کسانی که به اعتیاد کشیده می‌شوند دارای سطح سواد پایینی هستند و در میان افراد دارای سواد بالاتر میزان آسیب‌های اجتماعی بسیار کمتر است.

اطلاعیه مهم سازمان بورس درباره معاملات پایین‌تر از ۵۰۰ هزار تومان

طبق اطلاعیه بورس تهران، ورود سفارش کم حجم ( پایین تر از ۵۰۰ هزار تومان ) به غیر از یک مورد اکیدا ممنوع و تخلف است و در صورت عدم رعایت موضوع مذکور ضمن مسدود شدن کد معاملاتی اشخاص حقیقی و حقوقی موضوع در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی می‌شود. در این اطلاعیه به کلیه مدیران شرکت‌های کارگزاری اعلام شده است: کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی در نمادهای با دارایی کمتر از ارزش پنج میلیون ریال که از سامانه نامک یا برخط آن کارگزاری اقدام به سامانه معاملات می کنند، ملزم هستند به منظور عدم اخلال در فرآیند قیمت گذاری اوراق بهادار از ورود سفارش یا انجام معامله در حجم کم خودداری کنند.

اعلام ظرفیت ۳ رشته پرطرفدار کنکور

ظرفیت پذیرش در گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شده است و از جمع ظرفیت ۵۴ هزار نفری ظرفیت این گروه، سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ۸ هزار و ۴۱۹ نفر ظرفیت دارند. همچنین ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در این سه رشته حدود ۹۹۲ نفر است.

واعظی: شاهد علامت‌های مثبتی از کره جنوبی درباره مطالبات مالی هستیم

واعظی ، رییس دفتر رییس جمهوری از آغاز اقدامات حقوقی برای دریافت مطالبات از کره جنوبی خبرداد و گفت:‌ اخیرا شاهد علامت‌های مثبتی از سوی کره جنوبی هستیم و منتظریم به‌آنچه که گفته‌اند عمل کنند.

جزئیات افزایش قیمت مرغ، برنج و شکرطی یک سال گذشته

مقایسه قیمت گوشت مرغ، برنج و شکر سفید در مرداد امسال با مرداد سال گذشته نشان می دهد طی مدت یک سال قیمت این کالاها از ۲۳ تا ۹۵ درصد افزایش یافته است. جهان نیوز نوشت: جهان نیوز، در حالی که قیمت هر کیلوگرم شکر در مرداد ۹۸ حدود ۵۱۸۵۸ ریال بوده قیمت هر کیلوگرم از این کالای اساسی در مرداد ۹۹ به ۸۷۶۸۰ ریال افزایش یافته است. براین اساس قیمت هر کیلوگرم شکر سفید در مرداد ماه امسال نسبت به مرداد ماه سال گذشته بیش از ۶۹ درصد افزایش یافته است. قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه نیز از ۱۴۳۲۴۷ ریال مرداد ماه ۹۸ با ۲۳.۴ درصد افزایش به ۱۷۶۷۰۹ ریال در مرداد ماه ۹۹ افزایش یافته است. همچنین قیمت برنج پاکستانی باسماتی درجه یک در مرداد ۹۹ نسبت به مرداد ۹۸ با ۹۵.۸ درصد افزایش از هر کیلوگرم ۱۰۶۱۷۷ به هر کیلوگرم ۲۰۷۸۵۶ رسیده است. قیمت برنج تایلندی نیز ۳۹.۲ درصد و برنج داخلی هاشمی درجه یک ۱۵.۷ درصد افزایش قیمت داشته است.

ورود واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده

معاون هلال احمر کشور با اشاره به این که هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است، از ورود حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت