ادعای عجیب و غریب؛ بایدن ایرانی است!

یک سایت خبری داخلی به نقل از ایتارتاس مدعی شد که رئیس جمهور منتخب آمریکا اصالت ایرانی دارد این پایگاه خبری نوشت: دکتر «اندی واسهول» از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه معتبر «ام. آی. تی» آمریکا، اعلام کرده که طبق تحقیقاتش، «جوبایدن» اصالتا کُرد و از غرب ایران بوده است! به عبارت دیگر، اصل و نسبش به خاندان بایدان در منطقه پیرانشهر میرسد که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل سر از آمریکا درآورده است! به این ترتیب که، جد بزرگش در واقع «ابوبکر خان بایدان» که از خوانین معروف منطقه «پیرانشهر» بوده (و به همین خاطر هم اسمش «بایدن» بوده)، که در دوران «ناصرالدین شاه قاجار» به خاطر برخی فشارها از این شهر فرار کرده و به مرز عثمانی میرود و بعد، در «حلبچه» به عنوان تاجر تنباکو فعالیت کرده و سپس به «بیروت» میرود.ظاهرا، «ابوبکر خان بایدان» همانجا فوت میکند و پسرش، «علی ابوبکر بایدان» به خاطر مشکلات ابتدا به فرانسه و از آنجا به آمریکا رفته است .بنا بر تحقیقات این محقق، خاندان بایدان بدلیل موفقیت در تجارت تنباکو در منطقه پنسیلوانیا ساکن شده و بتدریج سرشناس شده و بدلیل برخورداری از اخلاق و منش آریایی مانند جوانمردی و کمک به نیازمندان از محبوبیت بالایی برخوردار میشوند، ولی بدلایلی این خاندان تکه پاره شده و فرزندان آنها هرکدام مسیر جداگانهای در پیش میگیرند. جو بایدن که از تاثیر افشای این پیشینه بدلیل جو ضدایرانی موجود در مطبوعات آمریکا اطلاع داشته اند از حدود ده سال پیش بطور کامل آن را پنهان کرده و صرفا اعضای ارشد حزب دمکرات و اوباما و کری در سالهای اخیر از آن اطلاع داشته اند.

وزیر بهداشت: تمام “داروهای کرونا” تحت پوشش بیمه قرار گرفت

وزیر بهداشت اعلام کرد: در جلسه هفته پیش شورای عالی بیمه تمام داروهای کرونا تحت پوشش بیمه قرار گرفت نمکی افزود: اقدام دیگری که صورت گرفته این است که بیمارانی هم که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند به محض اینکه بستری شوند، در همان روز اول تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

سرانجام شناسایی خانه خالی ها چه شد؟

ایسنا نوشت: عدم اتصال سامانه املاک و اسکان با دستگاههای مرتبط بخصوص سازمان ثبت اسناد و املاک، وضع مالیات برای خانه های خالی را دچار مشکل کرده است. در ماههای اخیر پیامکهایی به برخی مالکان که به زعم وزارت راه و شهرسازی دارای بیش از یک واحد هستند برای تعیین وضعیت واحدهایشان ارسال شده است. این در حالی است که برخی از این افراد فقط یک واحد در اختیار دارند.

خروج دام زنده از استانها بدون مجوز قاچاق محسوب میشود

براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، هر گونه خروج دام از استانها، بدون مجوز رسمی سازمان دامپزشکی قاچاق محسوب میشود. ستاد تنظیم بازار همچنین تصریح کرد که استانداران باید ناظر و ضامن اجرای این مصوبات باشند.

زمزمه گرانی لاستیک در هفته آینده

سخنگوی انجمن لاستیک از تغییر قیمت تایر و مبنای قیمت گذاری آن در هفته آینده خبر داد. در همین راستا شنیده شده قرار است مجوز ۵۰ درصد افزایش قیمت ها به همراه تغییر مبنای قیمت گذاری تایر به تولیدکنندگان ابلاغ شود.

زد و بند برای ارائه تخفیف صوری

معاون تعزیرات حکومتی گفت: بعضاً دیده میشود که فروشندگان با زد و بند با شرکت بسته بندی و یا تولید کننده، قیمت روی کالا را بالاتر ثبت میکند که بعداً برای اعمال تخفیفهای جذاب، آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت