اخبار کوتاه

  • معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: در دهه اول محرم امسال۲۳۶ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۹۶ میلیارد و ۶۸۲میلیون ریال و تعداد ۸۱۰ سبد غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان استان توزیع گردیده است.
  • سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم از یک سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان قاین خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.
  • سرهنگ جواد عباسی جانشین فرمانده انتظامی طبس گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک وانت نیسان یک تن و ۶۸۰ کیلوگرم تخم مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۶۷۰ میلیون ریال کشف کردند.
  • مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سربیشه گفت: حوله بافی به روستای مرزی ماهیرود رسید هم‌اکنون در روستای مرزی ماهیرود برگزاری دوره آموزش حوله‌بافی در دستور کار قرار گرفته که در پایان مرداد ماه این دوره با حضور ۱۵ نفر هنرآموز برگزار می شود .
  • سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۹ هزار و ۹۳۲ حواله کود کشاورزی در سامانه کنترل و پایش مواد کودی در استان صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت