اخبار کوتاه

* از زمان اجرای طرح تحول زمین شناسی و اکتشافات ذخایر معدنی استان در مهر امسال تاکنون ۱۵ هزار نمونه از مناطق تحت پیمایش در خوسف، بیرجند،
سربیشه و درمیان گرفته شده است.

 * مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت: ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی با همت خیران و ستاد دیه در دهه فجر به آغوش خانواده برمی‌گردند.

*مدیر کمیته امداد فردوس گفت: ۱۲ پروژه کارفرمایی و اشتغالزایی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید

* همزمان با سومین روز دهه فجر ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون تومان در بخش میاندشت درمیان افتتاح شد.

* سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست از نوسازی ناوگان موتوری این اداره کل خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۶ دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

* معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت : ۴۰۰ برنامه دهه فجر در دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود که از این تعداد ۳۰۰ برنامه در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

*  مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: ۴۰ هزار تن نهاده دامی در سال جاری برای دام عشایر استان به‌صورت آزاد و یارانه‌ای توزیع شده‌ است.

* درخت بنه کهنسال بادامک قاینات با ۶۰۰ سال سن در فهرست میراث طبیعی کشور به ثبت رسید

* از ۱۱۵ پروژه شهرستان خوسف که افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، اعتبار بیش از ۹۷ درصد مربوط به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است

* مراسم مهمانی لاله ها، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در شهرستان های خراسان جنوبی، همزمان با سراسر کشور و با رعایت دستور العمل های  بهداشتی برگزار شد.

* در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۵۹ طرح اشتغالزا در بخش های صنعت، معدن و صنایع دستی استان به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عملیات انفجار و خاکبرداری قطعه ۱۸ پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی که از آروزهای

بیشتر

بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت