شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار کوتاه یکشنبه ۱۹ مرداد

  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت استان گفت: جامعه خبرنگاران شهدای زیادی را به نظام و انقلاب تقدیم کردند که شهید «محمود صارمی» نمونه بارز این وظیفه‌مندی است.
    *زمین لرزه‌ای به قدرت ۲.۸ ریشتر بامداد جمعه مرکز استان را لرزاند که شدت آن موجب نگرانی مردم این شهر شد. پس از احساس زمین لرزه در بیرجند تعدادی از شهروندان از منازل خود بیرون آمدند و شماری نیز در خودروهایشان به‌سر می‌برند.
    *مدیرکل اوقاف و امور خیریه t ثبت ۱۳۶ موقوفه با نیت «عید غدیر» در استان خبر داد.
    *چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری رشته‌های گروه علوم پزشکی با حضور ۱۲۲ نفر در استان برگزار شد.
    *مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارتباط ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران گفت: اطلاع‌رسانی صحیح، به موقع و مفید مسایل مربوط به بیماری کرونا توسط خبرنگاران و رسانه‌های مختلف بستری از آرامش و امید را در جامعه ایجاد کرد.
    *مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت و با عنایت استاندار خراسان جنوبی بالغ بر ۸۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ایتام زیر ۱۵ سال استان واریز شد.
    *کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌های هواشناسی برای امروز وزش باد شدید و گرد و خاک در استان پیش‌بینی می‌شود.
    *معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن، تجارت خراسان جنوبی گفت: امسال با صدور ۸۳۹ پروانه کسب در استان زمینه اشتغال سه هزار و ۹۷ نفر فراهم شد.
  • رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: پنج شنبه 16 مرداد ، برخورد یک دستگاه کامیون با کامیون کشنده در محور قاین – بیرجند ۲ کشته بر جا گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت