اخبار کوتاه دوشنبه ۲۶ خرداد

  • شرکت مخابرات ایران نسبت به کلاهبرداری پیامکی به بهانه برنده شدن درمسابقات و قرعه کشی های مختلف و اظهار موارد کذب به عنوان امور مشترکین این شرکت هشدار داد و اعلام کرد: مشترکین مراقب باشند فریب این گونه کلاهبرداری ها را نخورند.
    *در پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی ۲۰ طرح در این بخش بزرگ اقتصادی در خراسان جنوبی افتتاح شد. از این تعداد، ۱۱ طرح در شهرستان سربیشه، ۵ طرح در فردوس، ۲ طرح در زیرکوه و ۲ طرح در شهرستان خوسف اجرا شده است.
    *معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۲۶۲ مهدکودک استان به علت شیوع ویروس کرونا خسارت دیدند که این وضعیت موجب شده تا برخی از آنها در آستانه تعطیلی کامل قرار گیرند.
    *جانشین فرمانده انتظامی نهبندان گفت: اقلام خوراکی احتکار شده از ۲ انبار جداگانه در این شهرستان کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.
    *مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: امکان ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در استان فراهم شد و با این کار مصرف کاغذ و نیاز به حضور همکاران مالیاتی یا مؤدیان به منظور ابلاغ این اوراق به حداقل می‌رسد.
    *مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه کرونا موجب کاهش اهدا خون شده است، گفت: از ابتدای امسال چهار هزار و ۳۲۱ نفر در استان موفق به اهدا خون شده اند.
    * رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور دیهوک – فردوس به اتمام رسید.
    *مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت :موسسات فرهنگی، هنری ، سینمایی، قرآنی، رسانه‌ای و آموزشگاه‌های آسیب دیده از بحران کرونا تنها تا پایان خرداد برای ثبت نام در سامانه کارا و اخذ تسهیلات مهلت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

اویس – مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: آیین اختتامیه رویداد جام رسانه‌ای امید کشور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت