اخبار فرهنگی – اجتماعی

۵۶ پروژه در فردوس افتتاح و کلنگ زنی می شود

سربازی- فرماندار فردوس در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت از بهره برداری و یا کلنگ زنی ۵۶ پروژه با اعتبار ۸۳  میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان در شهرستان فردوس خبر داد. حمید حلاج مقدم تصریح کرد: از این تعداد ۴۹ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در بخش های مختلف کشاورزی، گاز رسانی و خدمات شهری به بهره برداری خواهد رسید. وی مجموع اشتغال این طرح ها را ۴۵۵ نفر و جمعیت برخوردار از مزایای آنها را ۱۰ هزار و ۴۸۴ نفر اعلام کرد. فرماندار فردوس مهمترین پروژه ای که در هفته دولت در شهرستان فردوس به بهره برداری می رسد را برخورداری صد درصدی تمام مردم شهرستان از نعمت گاز طبیعی دانست و گفت: با افتتاح گازرسانی به شش روستای باقیمانده تمام روستاهای شهرستان از این نعمت برخوردار و جشن پایان گازرسانی برگزار خواهد شد. وی بند خاکی آبخیزداری، دو واحد بوم گردی، دو واحد ترمینال ضبط پسته و مجتمع تجاری شهید یوسفیان شهرداری فردوس را از جمله مهمترین طرح هایی برشمرد که به بهره برداری خواهد رسید. حلاج مقدم ایستگاه آتش نشانی شهرداری باغستان، آغاز عملیات گازرسانی به ۳۴ واحد تولیدی و  مجتمع دام سبک اسلامیه را از جمله پروژه های شاخصی برشمرد که کلنگ زنی خواهد شد.

برقراری پرواز فوق العاده ایرتور در استان
صباغی – مدیر کل فرودگاه های استان گفت: به منظور رفاه همشهریان در روزهای دوشنبه تا  آخر شهریور پرواز ایرتور به مقصد بیرجند برقرار شده است.
طهماسبی یادآور شد: به علت کمبود ناوگان هوایی،عملیات پروازی از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند بیرجند- تهران و مشهد – بیرجند – مشهد هواپیمایی ایران ایر در روز یکشنبه در تاریخ های ۱۷ مرداد، ۲۴ مرداد، ۳۱ مرداد، ۲۱ شهریور، ۲۸ شهریور، ۱۸ مهر و ۲۵ مهر ، کنسل شده است. وی با اشاره به اینکه همچنین  پرواز روز جمعه هواپیمای ذکر شده نیز تا پایان تابستان باطل شده است، افزود:  پرواز ماهان هم در روز دوشنبه  تا پایان برنامه تابستان در استان لغو می باشد. طهماسبی با بیان اینکه پرواز ایران ایر تا آخر مهر کنسل شده، افزود:  برای جبران این کمبودها، در هفته جاری پروازهای فوق العاده ای  با هواپیمای ایران تور به مقصد تهران روزهای شنبه ، یکشنبه و سه شنبه برقرار شده است.  وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور میانگین روزانه ۱۰۰ نفر از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند جابجا می‌شوند، گفت: هر هفته ۸ پرواز به تهران و یک پرواز به مشهد به صورت رفت و برگشتی از این فرودگاه در حال انجام است. مدیرکل فرودگاه های استان با اشاره به اینکه ایران ایر از اول سال تعداد ۷۰ پرواز رفت و برگشت رو تا پایان مهراز فرودگاه بیرجند لغو کرده است، ادامه داد:  عمده این پرواز ها در مسیر تهران-بیرجند-تهران بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت