یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار فرهنگی – اجتماعی

حضور چهار بانوی دارتر خراسان جنوبی در انتخابی تیم ملی

محمدی- در اولین دوره مسابقات دارت رنکینگ کشور و انتخابی تیم ملی دارت اعزامی به مسابقات برون مرزی که به میزبانی استان خراسان جنوبی آغاز شده بانوان استان خراسان جنوبی حضور پرشور ی دارند و در این مسابقات سرکار خانم ها زهرا رجبی، سمیرا سلیم، فهیمه زارعی، مریم رمضانی از یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه به مصاف رقبای خود از سراسر کشور به صورت آنلاین خواهند رفت.


آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت بیرجند به صفر رسید

اصغری مقدم – مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه با اقداماتی چون گذشت شاکیان و تلاش کارکنان کانون اصلاح و تربیت بیرجند آمار مددجویان چنین مرکزی برای اولین بار در کشور به صفر رسید. روشان با بیان اینکه ما این موفقیت را مرهون توسل به شهدای عزیزمان می‌دانیم، ادامه‌داد: ما در کشورتا به حال نداشته‌ایم که در یک کانون اصلاح و تربیت و مرکزی که ارتباط با جرم دارد تعداد مددجویان به صفر برسد.

بند نسوان زندان‌های استان خالی شود

میرکلانی- رئیس کل دادگستری خراسان ‌جنوبی گفت: جهت خالی شدن بند نسوان زندان‌های خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی شود.حمیدی افزود: مهمتر از خالی شدن کانون اصلاح و تربیت بیرجند، خالی ماندن آن است که این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی دارد. وی با بیان اینکه تلاش برای به صفر رساندن تعداد مددجویان کانون اصلاح و تربیت بیرجند بسیار ارزنده است، بیان‌کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی باید جهادگونه برای خدمت به خلق کار کنیم.


رشد 3 برابری پرونده‌های تخلف وارده به تعزیرات حکومتی استان

اعتمادیان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال به 638 پرونده تخلف در 3 بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و دارو و درمان تشکیل شده است در حالیکه در مدت مشابه پارسال، 204 پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان شده بود. اشرفی افزود: از ابتدای فروردین ماه امسال در بخش کالا و خدمات تعداد 331 فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است که از این تعداد 219 پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 660 میلیون و 570 هزار ریال محکوم شده اند.

امتحانات مدارس خراسان جنوبی از 27 اردیبهشت آغاز می‌شود

خیرآبادی- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امتحانات نهایی و داخلی مدارس در نوبت دوم سال تحصیلی جاری در بازه زمانی 27 اردیبهشت تا 22 خرداد امسال برگزار خواهد شد. واقعی عنوان کرد: ارزشیابی پایانی پایه‌های اول تا ششم ابتدایی به دلیل شیوع کرونا غیرحضوری است و با نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود. وی از ارزشیابی داوطلبان آزاد پایه ششم به صورت حضوری با سوال هماهنگ منطقه‌ای براساس بارم‌بندی وضعیت قرمز خبر داد و افزود: در دوره اول و دوم متوسطه به جز پایه‌های نهم و دوازدهم، امتحانات به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت