یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

لاریجانی به سعید جلیلی: سرنوشت مردم را به شوخی گرفتید

لاریجانی در توئیتی خطاب به جلیلی او را متهم به رفتارهای نمایشی کرد و نوشت: احتراما باید عرض کنم مهم ترین دستاوردمان این بود که با اجماع ملی اجازه ندادیم اقلیت بی منطقی، ایران را با تندروی به لبه پرتگاه ببرند. شما سرنوشت مردم را به شوخی گرفتید که به عنوان یار کمکی آمدید تا ضعف های کاندیدای اصلی را بپوشانید؛ البته اگر مواضع خطرناک شما را گردن بگیرند.

سعید جلیلی؛ اسب تروای علی لاریجانی است

فعال اصولگرا گفت: جلیلی اسب تروای علی لاریجانی برای ورود به قلعه رئیسی است . قهرمان پور افزود: رئیسی کاندیدای اصلی جریان اصولگرایی است، از امتیاز رئیس جمهور مستقر بودن بهره مند نیست و در بدو ورود به رقابت نیز هیچ آیه و قسمی وجود ندارد که فلانی کاندیدای اصلی است و فلانی کاندیدای پوششی. با این اوصاف وقتی آقای جلیلی با آقای لاریجانی وارد مناظره می شود عملا آقای رئیسی به حاشیه می رود.

کدخدایی: داوطلبان قبل از اعلام نتایج صلاحیت‌ها حق تبلیغات ندارند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تبلیغات انتخابات بعد از اعلام نتیجه صلاحیت‌ها شروع می‌شود و طبق قانون قبل از آن به هیچ وجه نامزد‌ها حق تبلیغات ندارند. کدخدایی افزود: متاسفانه ما با دو مشکل مواجهیم و آن اینکه برخی از کسانی که ثبت نام کرده اند در مناطق مختلف اقدام به سخنرانی می‌کنند و مسئله مهمتر این که در فضای مجازی هم با عناوین مختلف حضور دارند و این حضور هم به اعتقاد ما مغایر قوانین است.

بدون دل و قلوه دادن با آمریکا رابطه داشته باشیم

نامزد انتخابات گفت: ایران می تواند با آمریکا رابطه داشته باشد، بدون اینکه دل بدهیم و قلوه بگیریم اصل رابطه باشد و از برنامه های دیپلماسی و اقتصادی خود رونمایی می کند. کواکبیان افزود: بنده معتقد هستم این عرضه و این جنم و این توانمندی را دارم که مردم را به عرصه انتخابات و پای صندوق رای بکشانم.

در انتخابات 8 سال پیش روحانی خیر الموجودین بود

عضو حزب کارگزاران گفت: از ابتدا هم روحانی خودش را اصلاح‌طلب نمی دانست، ولی جبهه اصلاحات مجبور بود به سمت روحانی برود، چون در آن زمان خیر الموجودین بود. همه امیدوار بودند که دولت روحانی حداقل در زمینه سیاسی و سیاست خارجی فتح باب هایی ایجاد خواهد کرد. فرزانه ترکان افزود: در دولت اول روحانی شاهد اقدامات مناسبی بودیم، اما در دولت دوم اقدام مناسبی صورت نگرفت.

حضور لاریجانی و رئیسی بر محور مذاکره مقاومت است

نقوی حسینی فعال اصولگراگفت: دو قطبی انتخابات 1400 بر دو محور مقاومت-مذاکره و مباحث اقتصادی با حضور ابراهیم رئیسی و علی لاریجانی محقق می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت