اخبار سیاسی

روحانی: هیچ مسئول سطح بالایی خارج از سند واکسن نزده است

رئیس جمهور گفت: من با صداقت به مردم عرض می کنم بنده هم که رئیس جمهور هستم هنوز واکسن نزدم. ما هم در دولت عین خود مردم بر اساس سن واکسن تزریق می کنیم. من مسئول سطح بالایی را نمی شناسم که خارج از سند واکسیناسیون واکسن زده باشد.

رئیسی: بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تحول ایجاد کنند

رئیسی رئیس قوه قضائیه در حاشیه ثبت نام در انتخابات گفت: هرکسی احساس تکلیف کرده است که در میدان انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کند حضور خود را ادامه بدهد. بانیان وضع موجود نمی‌توانند تغییری ایجاد کنند. مردم می‌توانند خانه خودشان را ستاد انتخاباتی کنند. نه امکانات مالی دارم و نه ستاد‌های آن چنانی و مردم خانه‌های خود را ستاد خواهند کرد و با عنوان هر خانه یک ستاد فعالیت خواهیم کرد.

حوزه اقتصاد نه پادگان است و نه دادگاه

رئیس مجلس دهم پس از ثبت نام در انتخابات با بیان اینکه برخی افراد به جای متخصص بازی در دور زدن تحریم ها، وقت خود را صرف زندگی آرام برای مردم کنند، گفت: حوزه اقتصاد پادگان و دادگاه نیست که با زور مشکلات کشور را بتوان حل کرد. لاریجانی افزود: عده ای اداره کشور را از مسیر حکمت و عقل خارج کردند و با سوار شدن به موج احساسات و پناه بردن به مسیرهای انحرافی و یا فراموشی آرمان های امام، هزینه های گزافی برای زندگی مردم ایجاد کردند و با صدای بلند، همبستگی ملت را مخدوش نمودند.

جهانگیری: مسیر رفع تحریم‌ها و احیای برجام را ادامه می‌دهم

معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به نیامدن ظریف و عدم امکان ثبت نام تعدادی دیگر، جبهه اصلاحات ایران تشخیص داده‌اند که باید به صحنه بیایم. جهانگیری با بیان اینکه مسیر رفع تحریم ها و احیای برجام را ادامه می دهم، افزود: برای گشایش در زندگی مردم، توسعه ایران و آغاز مرحله نوینی از اصلاحات افق‌گشا آمده‌ام.

آمده‌ام در مقابل شبکه‌های فساد بایستم

آخوندی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من می‌آیم تا با اتکای نیروی ملت روبه‌روی باندها و شبکه‌های فساد بایستم و با خلق ظرفیت‌های جدید‌ افزایش اعتبار اقتصادی ایران و سرمایه گذاری در مسیر توسعه را سبب شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت