یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

روحانی: مگر انتخابات چقدر ارزش دارد که حیثیت افراد برده شود

رئیس جمهوری گفت: مگر یک انتخابات چقدر ارزش دارد و یک مقام و میز و صندلی چقدر ارزش دارد که به خاطر آن دروغ بگوییم و تهمت بزنیم و حیثیت افراد برده شود؟ روحانی افزود: خدا لعنت کند آنهایی را که تندروی را در جهان اسلام راه انداختند؛ انصافا جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین دارد تنها می شود.

تاجزاده: نامزد شده‌ام تا رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات پس از ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ در بیانیه‌ای، گفت: من برای گفتگو و تعامل آمدم و برای خشونت و دعوا‌های سیاسی نیامدم. تاجزاده افزود: من با نگاه و ادبیات دشمن‌محور مخالفم و آمده‌ام که باب دوستی بگشایم. مرگ‌خواهی برای این و آن بس است. پیام من دوست‌داشتن زندگی و تلاش برای افزایش شادی و امید است.

در صورت رد صلاحیت نه در انتخابات شرکت می‌کنم و نه آن را تایید می‌کنم

احمدی نژاد در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت رد صلاحیت از هم اکنون اعلام می‌کنم که انتخابات را تایید نمی‌کنم و در آن شرکت نخواهم کرد البته در صورت رد صلاحیت با اجتماع اعتراضی یا اعمال خشونت موافق نیستم.وی با بیان اینکه برخی به دنبال مهندسی انتخابات هستند، افزود: انتخابات پرشور به یک طبل توخالی تبدیل شده است و اسم آن را هم انقلابی‌گری گذاشتند، این یک انحراف بزرگ و اساسی است و اکنون نیز امیدوارند که به بهانه‌ی کرونا مشارکت مردم را ماست‌مالی کنند.

دلواپسان بگذارند تمرکز کنیم و آنها دنبال قدرت داخلی خود باشند

ظریف وزیر امور خارجه خارجه گفت: اکنون که خاطر دوستان دلواپس از نامزدی‌ام آسوده شده، تقاضا می‌کنم به اولویت خودشان که کسب قدرت داخلی است بپردازند و بگذارند ما هم به اولویت خودمان که پاسداری از منافع ملی و رهانیدن مردم از تحریم‌های ستم‌بار آمریکاست تمرکز کنیم.

تاجگردون: عزم لاریجانی برای کاندیداتوری جزم است

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دهم با بیان اینکه رئیس ستاد انتخاباتی لاریجانی نیستم، گفت، روز گذشته با لاریجانی دیدار کردم و عزم وی برای کاندیداتوری در انتخابات جزم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت