اخبار سیاسی

حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت

رهبر معظم انقلاب گفتند: ماجرای فلسطین همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی است. حضرت آیت ا… خامنه ای ادامه دادند: حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت. ایشان تصریح کردند: دو عامل مهم تعیین کننده آینده است. اول و مهم‌تر، تداوم مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطین و تداوم خط شهادت و دوم حمایت همه ملت‌ها از فلسطین است.

اگر در مناظره‌ها بفهمیم کاندیدا صلاحیت ندارد، صلاحیتش را مورد تجدید نظر قرار می‌دهیم

طحان نظیف عضو شورای نگهبان گفت: مبانی ما نظارت استصوابی شورای نگهبان است. اما اگر در خلال مناظرات مشخص شود که فردی صلاحیت نداشته یا صلاحیت داشته اما الان اتفاقی پیش آمده که صلاحیت خود را از دست داده است شورای نگهبان تا لحظات آخر هم می‌تواند صلاحیت را مورد بررسی و تجدید نظر قرار دهد.

سلحشوری: کاندیدایی برای رقابت با رئیسی نداریم

نماینده سابق مجلس گفت: با توجه به نظر سنجی‌ها مردم در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت پرشوری ندارند و برخلاف سال‌های گذشته این روند کاهشی است و نه حاکمیت علاقمند به شور و شوق دادن به انتخابات است و نه مردم به مشارکت علاقه‌ای دارند.سلحشوری افزود: بعید می‌دانم کاندیدایی در میان جریان اصلاحات وجود داشته باشد که بتواند رقیب رئیسی شود، حداقل من تا این لحظه سراغ ندارم.

رئیسی برای کاندیداتوری منتظر اذن رهبری است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیسی منتظر اذن رهبری است و اگر از ناحیه رهبری مخالفتی نباشد مانعی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ ندارد. مصباحی مقدم افزود: بعید است اجماع در حد آقای رئیسی بر روی گزینه های دیگر پدید آید و کار سختی است، اما هستند کسانی که با آنها رایزنی شده و از اجماع نسبی برخوردار هستند. تصور می کنم اصل رقابت دراین دوره از انتخابات شرایط سختی را به وجود می آورد.

حناچی: تلاش می‌کنم از بهشت به جهنم نروم

شهردار تهران گفت: برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم و از بهشت به جهنم نخواهم رفت. پیروز حناچی افزود: شهرداری در نقاطی ضربه خورده که به انتخابات ربط پیدا کرده است. شرعاً و عرفاً حق نداریم منابع شهرداری را خرج مسائل مربوط به ریاست جمهوری کنیم.

جریان انقلاب بارها از توهم پیروزی ضربه خورده است

سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: جریان انقلاب بارها از توهم پیروزی ضربه خورده است. باید با یک مدلی به وحدت دست یابیم تا از تفرق سبد رای نیروهای انقلاب جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت