اخبار سیاسی

مردم‌را از حضور در انتخابات دلسرد نکنید

مقام معظم رهبری گفتند: نباید مردم را از انتخابات دلسرد کرد. انتخابات را با حرف‌های بیهوده و وعده‌های فریبنده نباید خراب کرد. رهبری ادامه دادند: این روزها از بعضی مسئولان حرف‌هایی شنیده شد که مایه تعجب و تاسف بود. بعضی از آنها تکرار حرف‌ های خصمانه آمریکا است. ایشان ادامه دادند: انصافا نیروی قدس بزرگترین عامل موثر از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست. ایشان فرمودند: خدشه کردن در انتخابات و نوع دست اندرکاران چه شورای نگهبان و چه دستگاه های دیگر غلط است. حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: ما از اول انقلاب انتخابات های زیادی داشتیم، این انتخابات همه سالم انجام گرفته است. ممکن است یک تخلفات کوچکی شده، ولی در نتایج انتخابات هیچ تاثیری نداشته است. ایشان اضافه کردند: جاهایی بود که شکایت شده بود، ما پیگیری کردیم، تحقیق کردیم از نزدیک، انتخابات هرگز تخلفی که خلاف امانت باشد، یا تاثیری در نتیجه داشته باشد نبوده است. انتخابات ما همواره سلامت بوده است. رهبری با بیان اینکه برخی هستند که انتخابات را جوری قبول دارند که انتخابات همان نتیجه ای را داشته باشد که آنها می خواهند، فرمودند: گاهی هم مثل سال ۸۸ اغتشاش راه می اندازند. آن اغتشاش ها جرم است. آیت الله خامنه ای ادامه دادند: غربی ها اصرار دارند سیاست خارجی کشور متمایل به سمت آنها باشد و جمهوری اسلامی با چین ارتباط برقرار می کند، آنها عصبانی می شوند.با همسایگان ارتباط برقرار می کنیم، همسایه های ضعیف ما را اذیت می کنند. رهبری با بیان اینکه سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود، فرمودند: سیاست خارجه در مجامع بالادستی و توسط مسئولین عالی رتبه کشور تعیین می شودو تصمیم گیری با وزارت خارجه نیست و مجری است. رهبر انقلاب با بیان اینکه باید مراقب دشمن شاد کردن هم باشیم، گفتند: نباید جوری حرف بزنیم که معنای آن این است که سیاست های کشور را قبول نداریم. رهبر انقلاب از مسببین تعطیلی کارخانه ها انتقاد کردند و ادامه دادند: کارخانه‌های زیادی به تعطیلی کشیده شدند. کسانی که بخاطر منافع خود کارخانه‌ها را به تعطیلی کشاندند تا از زمین کارخانه، ارزش افزوده باطل و حرام برای خود کسب کنند، بدانند که این خیانت به کشور و ضربه به تولید است.

ظریف: اگر می‌دانستم جملاتم منتشر می شود،آن را بر زبان نمی‌آوردم

ظریف در یک پست اینستاگرامی نوشت: عرایض بنده که هیچ ادعایی جز صداقت بر قطعیت‌ آن ندارم ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد. ولی اگر می‌دانستم جمله‌ای از آن عرایض انتشار عمومی پیدا می‌کند، حتما همچون گذشته آن را بر زبان نمی‌آوردم.

کیهان: جهانگیری ماله کش دولت روحانی است

روزنامه کیهان با مدیریت حسین شریعتمداری با اشاره به صحبت های جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در کلاب هاوس گفت: جهانگیری در انتخابات سال ۹۶ ماله کش «روحانی» بود. این روزنامه در ادامه نوشت: اسحاق جهانگیری نه فقط معاون اول روحانی که یکی از بانیان و مسببان اصلی شرایط امروز کشور است.

شورای نگهبان رابطه خوبی با اصلاح‌طلبان ندارد

عضو حزب کارگزاران گفت: رابطه‌ای که شورای نگهبان با اصولگرایان دارد با اصلاح‌طلبان ندارد و کاندیدای اصولگرایان به راحتی مورد تایید شورای نگهبان قرار می‌گیرد، اما احتمال اینکه کاندیدای اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شود وجود دارد. نمازی افزود: وقتی جریانی در تایید صلاحیت مشکلات داشته باشد، مجبور است به سمت کاندیدا‌هایی برود که علاوه بر داشتن شرایط لازم، احتمال تایید صلاحیت آن نیز بالا باشد.

شورای ائتلاف آبشان با لاریجانی در یک جوی نمی‌رود

محمدرضا باهنر گفت: شورای ائتلاف خیلی آبش با آقای لاریجانی در یک جوی نمی‌رود؛ نه، شورای وحدت.وی افزود: لاریجانی به دولت روحانی اگر کمکی کرده، در این راستای همکاری دو قوه است، نه در راستای هماهنگی دو تا جریان سیاسی. اگر می‌خواهند یک عده ایراد بگیرند، من حالا خودم بر علیه خودم بگویم.

پیشنهاد تقوی به جهانگیری: نوار تبلیغاتی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را گوش بده

رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: به معاون اول رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌کنم که حتما نوار تبلیغاتی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ را گوش دهد و بداند که مردم آن وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند. تقوی افزود: جهانگیری تبلیغات انتخاباتی روحانی را به یاد بیاورد که در آن مقطع به مردم وعده می‌داد که ما چنان رونقی در کشور ایجاد خواهیم کرد که هیچیک از مردم نیازی به حمایت نهادهایی چون کمیته امداد و دریافت یارانه نداشته باشند.

رئیسی نیاید، قالیباف و جلیلی با یکدیگر رقابت می‌کنند

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اگر جلیلی همزمان با رئیسی نامزد انتخابات شود، قطعا هماهنگی بین آنها وجود دارد، اظهار کرد: اگر آیت ا… رئیسی نامزد نشود، آقایان جلیلی، قالیباف و نیکزاد همه نامزد هستند و قطعا هم تا آخر در صحنه رقابت باقی می مانند. نقوی حسینی افزود:اگر جلیلی همزمان با رئیسی نامزد انتخابات شود، قطعا هماهنگی بین اصولگرایان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت