اخبار سیاسی

روحانی: دست ما را باز بگذارید در ۱۰۰ روز آخر تحریمها را بشکنیم 

رئیس جمهور گفت: همانطور که در ماه اول عمل کردیم در ماه آخر هم عمل می‌کنیم. تحریم را در ۱۰۰ روز اول شکستیم، بگذارید در ۱۰۰ روز آخر یک بار دیگر هم می‌شکنیم، دست ما را باز بگذارید مشکلی نداریم و این کار را انجام می‌دهیم. روحانی افزود: باید همه تلاش کنیم جنگ اقتصادی را قطع کنیم. برخی می‌گویند دست ظالم باید قطع شود ولی در اردیبهشت و خرداد کراهت دارد، بگذارید به تیر ماه و این ها برسیم بعد. 

محسن رضایی: آلودگی امنیتی پیدا کردهایم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است. رضایی افزود:  قبل از این، از اسناد به کلی سری هسته‌ای ما سرقت شده است و قبل از آن چند ریز پرنده مشکوک آمدند و کار‌هایی انجام دادند. پس معلوم است آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم و سالم‌سازی امنیتی باید یکی از برنامه‌های مهم دولت آینده باشد.

شریعتمداری: اسرائیل به نطنز حمله کرد تا ایران در وین مذاکره کند

شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: برخلاف برخی از گمانه‌ها که هدف از خرابکاری اخیر در تاسیسات نطنز را، اخلال در مذاکرات وین می‌دانند، شواهد بسیاری حاکی از آن است که این خرابکاری با هدف ادامه روال کنونی مذاکرات در وین صورت گرفته است و نه اخلال و یا مخالفت با آن.

احمدی نژاد به من پیشنهاد معاون اولی برای انتخابات ۱۴۰۰ داد  

فائزه هاشمی گفت: احمدی نژاد به من پیشنهاد معاون اولی برای انتخابات ۱۴۰۰ داد. من قبول نکردم، چون سال ۸۸ را نمی‌توانم فراموش کنم. وی افزود: همچنین ایشان به من پیشنهاد مناظره دادند، اما من قبول نکردم و ایشان را سلامت نمی دانم؛ حرف آقای میرحسین درمورد ایشان درست بود؛ ایشان توی دوربین زل می زند و دروغ می گوید. دفتر احمدی نژاد این خبر را تکذیب کرد.

 اصولگرایان میخواهند با بوکسور بروند مذاکره

مهاجری فعال رسانه‌ای از رفتار اصولگرایان در قبال مذاکرات هسته‌ای انتقاد کرد و در توییتی نوشت: بعضی‌ها نگاه‌هشان به مذاکره جوری است که وقتی دولت بعدی بیفتد دست ما اصولگراها، وزارت خارجه را در فدراسیون بوکس ادغام می‌کنند و در هر دیدار با مقامات خارجی چند تا بوکسور هم اضافه می شوند و دست آخر هم، جنازه طرف مذاکره را از جلسه بیرون می برند.

 رئیسجمهور شوم، نرخ تورم را به صفر میرسانم

غرضی در پاسخ به این سوال که گفته بودید اگر رئیس جمهور شوید نرخ تورم را به صفر درصد می‌رسانید. آیا واقعا این موضوع شدنی است؟، گفت: قطعا این اقدام را انجام خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت