اخبار سیاسی

واعظی: به دنبال آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا هستیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت:‌ راه مذاکره برای آزادی اتباع زندانی در خارج را نبستیم و به دنبال این هستیم که همه زندانیان‌مان را در آمریکا یا سایر کشورها آزاد کنیم. واعظی افزود: برای این موضوع از طریق واسطه‌ها گفتگو‌هایی صورت می‌گیرد تا بتوانیم همه زندانیان‌مان را در آمریکا یا سایر کشور‌ها آزاد کنیم.

احمدینژاد: وقت انتخابات مطالبی دارم که میگویم از کسی هم نمی ترسم

احمدی نژاد گفت: این اشتباه بزرگی است که فکر کرده‌اید که می‌توانید ملّت ایران را در این سطح نگه دارید. این فنر به زودی درخواهد رفت. من به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم. وی افزود: اوّلین اصل در  اداره کشور این است که باید معلوم باشد که چه کسی تصمیم‌گیر موضوعات مختلف است.

روحانی رئیس جمهور چین را  تحویل نگرفت

نبویان نماینده مجلس گفت:  در سال ۹۴ زمانی که رئیس جمهور چین پس از امضای برجام به ایران آمد، روحانی او را تحویل نگرفت و در بدرقه وی حضور نداشت و این مسئله باعث شد که چینی‌ها هم در چند جلسه اول برای امضای این توافقنامه به ما اعتماد نداشته باشند و در ابتدا تصور می‌کردند که تیم مذاکره کننده از طرف دولت آمده اما زمانی که گفته شد که آنان از طرف دولت نیامده بلکه از طرف نظام و رهبری آمده‌اند، شرایط تغییر کرد.

افشاگری یک نماینده درمورد زاکانی، کلا ۵ معاونت دارد، اما ۱۴ معاون منصوب کرده   

اردشیر مطهری نماینده مجلس گفت: مجلس نماد قانون گرایی است و انتظار می‌رود قانون را بیش از این رعایت کند. اخیرا در مرکز پژوهش ها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ۱۴ معاون با حکم رئیس مرکز پژوهش ها منصوب شده. جناب آقای زاکانی رعایت قانون از شما به عنوان رئیس مرکز پژوهش ها بیش از سایرین انتظار است.

میرلوحی: گزینه اصلاحات باید برند باشد

امیرلوحی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان معتقد است اشخاصی که به صحنه می آیند باید هم برند باشند، هم گفتمان اصلاحات را نمایندگی کنند و هم پایگاه رأی داشته باشند که از حضور صرف رأی سازی و تظاهر به مشارکت، موضوع به مشارکت واقعی برسد و فضای شور و هیجان انتخاباتی کافی به وجود آید.

 ادعای اسرائیل در مورد حادثه نطنز حمله سایبری کردیم

روز گذشته تاسیسات هسته‌ای نطنز مورد حمله قرار گرفت. این حمله توسط ایران نیز تائید شده است. رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند: اختلال در شبکه توزیع برق تاسیسات هسته‌ای نطنز در ایران در نتیجه حمله سایبری اسرائیل بوده است. این ادعا هنوز از طرف ایران تائید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت