اخبار سیاسی

روحانی: فصل تازه ای  در برجام آغاز شده است

رئیس جمهور گفت: همه اطراف توافق برجام به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام وجود نخواهد داشت. روحانی افزود: در روز‌های اخیر ما شاهد فصل تازه‌ای از تجدید حیات برجام هستیم.  همه کشور‌هایی که در برجام متعهد بودند، در این روز‌ها در وین اجتماع کردند و یک صدای واحد شنیده  می شود.

امیرعبداللهیان : سیاست مذاکره برای مذاکره آمریکا، نیرنگی بیش نیست

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل سیاست مذاکره برای مذاکره مطرح شده از سوی آمریکا را نیرنگ دانست و گفت: آمریکا فقط یک راه دارد؛ اقدام عملی در لغو کامل تحریم‌ها. امیرعبداللهیان افزود: اصرار آمریکا برای مذاکره پدیده جدیدی نیست. با دموکرات و جمهوری خواه آمریکا مذاکره کردیم ولی پیمان شکنی کردند.

با برجام صنعت هستهای نه متوقف و نه کُند میشود

صالحی معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مطمئن باشید با برجام صنعت هسته‌ای نه متوقف و نه کُند می‌شود، گفت: خودتان مقایسه کنید که ما در سال ۹۲ در عرصه‌های مختلف چه داشتیم و الان چه داریم. نماینده آمریکا در امور ایران اخیرا گفته بروید ببینید با اقدامات ترامپ صنعت هسته ای ایران به کجاها رسیده است.

امام، نظامیان را از حضور در احزاب منع کردند 

عباس سلیمی نمین گفت: امام (ره) نظامی‌ها را از ورود به عرصه حزب‌گرایی و قانون‌گرایی منع کرده بودند که این مساله اکنون نیز همچنان به قوت خود باقی است و هیچ تغییری در این زمینه رخ نداده و هیچ وقت هم رخ نخواهد داد، چراکه فعالیت عناصر نظامی در سیاست می‌تواند نیروهای مسلح را دچار چالش‌هایی جدی کند.

جلیلی احتمالا سکاندار دستگاه دیپلماسی خواهد شد

واعظ آشتیانی فعال اصولگرا گفت: تحلیل من این است که اگر احیانا آقای جلیلی کاندیدا نشود، احتمالا دستگاه دیپلماسی را به او خواهند سپرد. ضمن اینکه اگر او کاندیدا شود و گزینه اصلح‌تری باشد نیز همین طور خواهد شد.

شرط علی لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات

 نقوی حسینی، نماینده پیشین مجلس درباره کاندیداتوری علی لاریجانی گفت: یک نقل قولی از آقای لاریجانی شنیدم که ایشان جایی مطرح کرده و گفته اگر آیت‌ا… رئیسی بیاید دیگر نیازی به کاندیداتوری من نیست. با این اوصاف اگر آیت‌ا… رئیسی نامزد شود به نظرم تکلیف انتخابات ریاست‌جمهوری روشن است.

اصلاحطلبان باید از شورای نگهبان ممنون باشند

بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه گفت: در اصل اصلاح طلبان باید از شورای نگهبان ممنون هم باشند که نمی آید دلایل و علل رد صلاحیتشان را بیان کند. وی افزود: آقایان قدر شورای نگهبان را نمی دانند. شورای نگهبان با ۶ فقیه منصوب ولایت و ۶ حقوقدان منتخب مجلس پاسدار حقوق افراد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت