اخبار سیاسی

به جای جلسه برای امتیازگیری از غرب برای رفع موانع تولید وقت بگذارند

ارئیس قوه قضائیه گفت: آن‌قدری که برخی آقایان جلسه گذاشتند که از غربی‌ها امتیاز بگیرند، اگر برای رفع موانع تولید وقت می‌گذاشتند خیلی از مشکلات حل شده بود و بسیاری از کارخانجات تعطیل فعال شده بود. رئیسی افزود: از موانع مهم تولید قاچاق سازمان‌یافته کالا است. باید در شناخت شبکه‌های در هم تنیده تلاش کرد و مبارزه به صورت جدی‌تر انجام شود.

اگر مشارکت بالای ۷۰ درصد نداشته باشیم، دولتی که میآید، سرمایه اجتماعی ندارد

ربیعی سخنگوی دولت گفت: اگر مشارکت بالای ۷۰ درصد نداشته باشیم، دولتی که می‌آید، در داخل کشور سرمایه اجتماعی ندارد که بتواند کنترل کند و این اتفاق بسیار بد موجب سعادت، رشد و توسعه ما نمی شود؛ از سوی دیگر هم در بیرون کشور ارزیابی خارجی‌ها و قلدری هایشان نسبت به ما افزایش پیدا می کند.

نیکزاد: دنیا فقط آمریکا و اروپا نیست

علی نیکزاد  نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد جدید ایران برای شکست فشار اقتصادی غرب ادامه خواهد یافت. بعد از وزیر امور خارجه چین، هفته بعد میزبان وزیر امور خارجه روسیه هستیم. غرب شکل جدیدی از مناسبات جهانی را خواهد دید. دنیا فقط آمریکا و اروپا نیست.

لاریجانی و ظریف نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نمیشوند  

تحلیلگر مسائل سیاسی درباره کاندیداتوری علی لاریجانی و محمدجواد ظریف گفت: اعتقاد دارم، آقای لاریجانی و آقای ظریف کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نمی‌شوند. مهاجری افزود: کاهش عدم مشارکت بیشتر از اصولگرا‌ها برای اصلاح طلبان خطرناک است. اصلاح طلبان همواره زمان انتخابات روی جذب آرای خاکستری سرمایه گذاری می‌کردند که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در این حوزه نیز با چالش جدی مواجه هستند.

صادق خرازی خطاب به کیهان: کمی سیاست خارجی هم یاد بگیرید بد نیست

صادق خرازی در پاسخ به حمله کیهان به او در نامه ای که به این روزنامه نوشته آورده است: مصاحبه اینجانب به هیچ عنوان تبرئه بایدن یا هیچ فرد دیگری در سیاست‌های خصمانه آمریکا نسبت به ایران نیست، به دوستان کیهان توصیه می‌کنم با مطالعه دقیق و کاربست مواضع مقام معظم رهبری، قدری سیاست خارجی را از ایشان بیاموزید.

نائب رئیس مجلس اعلام کاندیداتوری کرد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس با بیان اینکه من برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام خواهم کرد، تاکید کرد: اگر کسی خودش را اصلح نمی‌داند نباید کاندیدا بشود. وی افزود: آقای روحانی کاری کرده است که اصلاح‌طلبان فرصتی در انتخابات ۱۴۰۰ نخواهند داشت؛ مردم در کوتاه مدت به هیچ وجه عملکرد اصلاح‌طلبان را فراموش نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

درباره کاهش سن مصرف دخانیات و افزایش میزان آن در گروه نوجوانان بیش از این

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت