اخبار سیاسی

جهانگیری: کار دولت را سلب میکنند؛ بعد مدعی هستند که چرا دولت کار نمیکند

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در واکنش به انتقاد‌ها از دولت گفت: مردم کار و زندگی خود را از دولت توقع دارند و امور اجرایی بر عهده دولت است با دخالت‌های خود به زندگی مردم آسیب نزنید. او تاکید کرد: برخی در دستگاه دیگر هستند، اما می‌خواهند جای رئیس جمهور باشند، اگر می‌خواهید رئیس جمهور شوید از مردم رای بگیرید.

جوانی: منظورم از تخلف سعید محمد صرفا رفتارهای مغایر با مقررات سپاه بود

 سردار جوانی معاون سیاسی سپاه گفت: نظر به برداشت‌های نادرست و بعضاً سوءاستفاده برخی رسانه‌های داخلی و خارجی از پاسخ اینجانب درباره فعالیت‌های انتخاباتی فرمانده سابق قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) که در مسئولیت‌های گذشته، زحمات ارزشمندی کشیده‌اند به آگاهی می‌رساند؛ همچنانکه از متن مصاحبه برمی‌آید، تخلف مورد اشاره، صرفاً بروز رفتار‌های انتخاباتی بوده که مغایر با مقررات جاری سپاه است.

شریعتمداری: برای پیگرد قضایی روحانی باید رفراندوم برگزار شود

شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان نوشت: اگر قرار است برای حل مشکلات اساسی کشور رفراندومی صورت بپذیرد اولین پرسش رفراندوم باید این سؤال از مردم باشد که آیا مسئولان ایجاد این مشکلات کمرشکن بعد از پایان مسئولیت باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند یا نه؟!

شواهدی داریم که رئیسی کاندیدا انتخابات ریاستجمهوری میشود  

 منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: آقای رئیسی سفر‌های مختلف به مناطق زلزله‌زده و .. می‌روند که در این مناطق بحث قضایی مربوط به دستگاه قضا نیست و این‌ها علایمی از حضور در جمع مردم است که نشان می‌دهد، او می‌خواهد بیاید. ما شواهد و قرائنی داریم که حس می‌کنیم آقای رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواهند شد.

تاریخ آقای رئیس جمهور را نخواهد بخشید

احمدی حقوقدان اصلاح طلب گفت: تاریخ آقای رئیس جمهور را نخواهد بخشید، زیرا بیان درد می‌کند، بخش اعظم درمان به دست خود اوست. یکی از این مشکلات را برابر مقررات قانونی به عنوان مشکل رفراندومی مطرح کنید و پس از انجام تشریفات به مجلس ارجاع بدهید.

 هیچ مذاکرهای بین ایران و آمریکا در وین صورت نمیگیرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مجلس در مجموعه روند گفت‌وگوهای ایران در موضوع برجام نظارت خواهد داشت، گفت که طبق تاکید آقای عراقچی هیچ مذاکره مستقیم و یا غیر مستقیمی بین ایران و آمریکایی ها در وین صورت نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت