اخبار سیاسی

سپاه با قدرت به فعالیتهای شایسته خود ادامه دهد

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در پیامی خطاب به پاسداران بیان کردند: سلام مرا به همه پاسداران برسانید، انشاءا… موفق باشید؛ با قدرت به فعالیت‌های شایسته خود ادامه دهید.

تاخیر در پایان تحریم خیانت بزرگ و ننگ ابدی است

رئیس جمهور گفت: تاخیر در برداشتن تحریم خیانت است؛ هر جناح، جریان و گروهی که برداشتن تحریم‌ها را یک ساعت به عقب بیندازد، به هر دلیلی باشد، خیانت بزرگ نسبت به ملت ایران است و این ننگ ابدی برای آن جناح در تاریخ ایران باقی می‌ماند.

در اصلاح ساختار بودجه گام اساسی برداشته نشده

رئیس مجلس گفت: ما در مجلس در بودجه ۱۴۰۰ رویکرد‌های مشخص و روشنی داشته‌ایم و مصمم در این مسیر گام برداشته‌ایم، اما باید اذعان کنم که در اصلاح ساختار بودجه گام اساسی برداشته نشده و راضی نیستیم. قالیباف افزود: امروز اگر شاهد مشکلات هستیم باید بپذیریم که این موضوع نتیجه ضعف و ناکارآمدی همه مسئولین در کار‌ها است و نباید تقصیر را بر گردن کسی بیندازیم.

وقتی سپاهی  از سپاه خارج شد که دیگر سپاهی نیست

 اولین وزیر سپاه ایران گفت: اولین بار که امام گفتند سپاه در دستگاه سیاسی نباشد خود من خدمت امام رفتم ولی وقتی سپاهی از سپاه خارج شد که دیگر سپاهی نیست. رفیق دوست افزود: عقیده ندارم کسی که سپاهی است کاندیدا شود به نظر من او حق ندارد. ولی کسی که از سپاه بیرون آمده و سی سالی آنجا تجربه دارد در موقعیت امروز می تواند، برای کشور فردی نجات دهنده باشد.

در زمان امام(ره) حوزه هیچ ردیف بودجهای نداشت

مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: در زمان امام حوزه هیچ ردیف بودجه‌ای نداشت و ایشان می‌گفتند خودتان باید حوزه را اداره کنید. بعدا با تعریف بودجه برای حوزه، ردیف‌های مفصل و میز و ساختمان‌ها و حقوق‌های آنچنانی ایجاد شد و همین روش، به استقلال حوزه لطمه وارد کرده است.

در دوره احمدی نژاد دولت نظامی را امتحان کردیم،مملکت بهم ریخت

فعال اصلاح طلب دولت احمدی نژاد را مصداق یک دولت نظامی می داند و گفت:در دولت آقای احمدی نژاد، تا حدی دولت نظامی را امتحان کرده و متوجه شدیم که آنان خیلی به قوانین پایند نبوده و ممکلت را بهم می زنند. رهامی افزود: ورود نظامیان به انتخابات، هم به حیطه کاری آنان و هم به فضای رقابت آسیب می زند.

مهریه بیش از ۵ سکه زندان نخواهد داشت

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس، با اشاره به طرح جدید نمایندگان درباره مهریه گفت: بر اساس این طرح مهریه بیش از ۵ سکه زندان نخواهد داشت. نوروزی افزود: قیمت سکه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان نوسان دارد و افراد نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند و به جای زندان باید کار کنند تا بدهی را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت