اخبار سیاسی

روحانی: گیر کردن لوایح FATF در مجمع تشخیص واقعا عجیب است

رئیس جمهور گفت: چهار لایحه ای که دولت به مجلس داد، مجلس تصویب کرد و حتی ایرادات آن در شورای نگهبان هم حل شد اما در جای دیگر گیر افتاد. واقعا چیز عجیبی است. بعد هم عده‌ای افتخار می‌کنند می‌گویند ما این طرف سال تصویب نکردیم آن طرف سال تصویب می‌کنیم، آن طرف سال افتخار می‌کنند می‌گویند این دولت تصویب نکرده، چرا نکردید.

جهرمی وزارت را رها کند و به دنبال ترقه‌بازی برود

روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: وزیر ارتباطات در پستی اینستاگرامی نوشته مدت‌ها بود که ترقه نخریده بودم. امشب در همدان برای پیاده‌روی رفتیم میدون مرکزی شهر و بازار دست‌فروش‌ها. دیدم یه پسر جوون داره ترقه می‌فروشه، پرت شدم به ۱۷-۱۸ سالگی و این صوبتا چند تا خریدم. با این اوصاف به نظر می‌رسد باید آقای آذری جهرمی سودای منصب را رها کند و به دنبال همان ترقه‌بازی برود.

سبحانی‌نیا: نزدیکان رئیسی گفتند نمی‌آید

سبحانی نیا فعال اصولگرا گفت: بعضی نزدیکان آقای رئیسی اعلام کردند ایشان حضوری برای انتخابات نخواهد داشت. همچنین در جلسه مجلس خبرگان رهبری از آقای رئیسی برای صحبت راجع به انتخابات دعوت شده بود که ایشان نپذیرفت. این نشانه‌ها از عدم تمایل آقای رئیسی به حضور نداشتن در انتخابات ۱۴۰۰ خبر می دهد

۳۱ سال حبس در انتظار اکبر طبری

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری گفت: این پرونده در دیوان عالی کشور رسیدگی و حکم نهایی و قطعی صادر شد. اسماعیلی افزود: محکومیت وی در ارتباط با رهبری و سردستگی باند ارتشاء در مجموع به ۳۱ سال حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی و استرداد فهرست بلند بالای وجوه به بیت المال محکوم شده است.

به خاطر حمایت از روحانی شرمنده‌ام

نماینده مجلس دهم گفت: روحانی سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان را نابود کرده است و به خاطر حمایت از روحانی شرمنده‌ام. سلحشوری افزود: روحانی گاهی حرف‌هایی می‌زند که درد مردم را بیشتر می‌کند. مثلا گفته سانتریفیوژ را چرخاندیم و چرخ زندگی مردم را نیز چرخاندیم، اما باید از او پرسید کدام چرخ؟ وضعیت مردم از زمان جنگ بدتر شده و مردم در صف روغن می‌ایستند.

کوشکی: امثال هاشمی و حسن خمینی ضربه‌گیر لاریجانی‌اند

کوشکی فعال اصولگرا با بیان اینکه محسن هاشمی نقشی را برای لاریجانی بازی می‌کند که عارف در سال۹۲ برای روحانی داشت، گفت: گام دیگر اصلاح‌طلبان حفاظت از نامزد نهایی‌شان یعنی لاریجانی است و برای این کار نام‌های متعدد مانند محسن هاشمی یا سید حسن خمینی را مطرح می‌کنند. هاشمی و حسن خمینی نقش ضربه‌گیر را برای لاریجانی ایفا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت