اخبار سیاسی

فرمانده سپاه: بارها تا  لبه جنگ پیش رفتم، اما ولی فقیه دشمن را عقب راند

سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بارها تا لبه جنگ پیش رفته‌ایم، اما ولی فقیه دشمن را عقب رانده است، گفت: ملت در جنگ اقتصادی نجیبانه صبر کرد و پژواک صدای دشمن نشد، به دشمن آبرو نداد و آبروی ما شد و به ما روحیه و قوت قلب داد.

رئیس دولت اصلاحات هم بیاید رای نمیآورد

فعال اصلاح طلب گفت: اگر خود سیدمحمد خاتمی هم بیاید از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان کسی پای صندوق‌های رای نخواهد رفت. یعنی حتی ده درصد از آن ۲۴میلیونی که قریب به ۴ سال پیش رفتند و به آقای‌روحانی رای دادند نیز پای صندوق‌های رای نمی‌روند. زیباکلام افزود: آقای روحانی نشان داد که چیزی به نام صندوق رای وجود ندارد، نمی‌توان امیدی به صندوق رای بست و صندوق رای متضمن هیچ تغییر و تحولی نخواهد شد.

میرسلیم: اصولگرایان وارد رقابت تخریبی با هم شده اند

سیاستمدار اصولگرا گفت: بی اعتمادی مردم به اصلاح طلبان قطعی است، ولی این به مفهوم رغبت بی چون و چرا به سمت اصولگرایان نیست. میرسلیم افزود: اصولگرایان هر بار که رقیب ضعیف بوده یا در صحنه نبوده به رقابت درون جریانی رو آورده اند بنابراین از همین امروز شاهد بروز نوعی رقابت در میان اصولگرایان هستیم، رقابتی که جنبه تخریبی آن غلبه دارد.

در آبان با معترضان خیلی بد برخورد شد؛ ۲۳۰ کشته در جمهوری اسلامی قابل قبول نیست  

علی مطهری گفت: خود مسئولان گفتند ۲۳۰ نفر کشته شدند که این در جمهوری اسلامی قابل قبول نیست. ضرورتی ندارد ما ظرف دو سه روز یک اعتراضی را بخوابانیم، می‌شد ۲۰ روز طول بکشد، ولی کسی کشته نشود. وی افزود: می‌خواستیم وزیر کشور را استیضاح کنیم، اما اجازه آن را هم ندادند. این اشتباه بزرگ آثار بدی برای کشور  نیز داشت.

لاریجانی توانایی مدیریت کشور را دارد

ایمن آبادی نماینده سابق مجلس گفت: خیلی تمایل دارم که ببینم چه کسانی می‌خواهند در انتخابات سال آینده کاندیدا شوند و چطور می‌خواهند کشور را از این مشکلات فراوان نجات دهند. من کسی را نمی‌شناسم که بتواند در این اوضاع اقتصادی پای کار بیاید و برای برون رفت از مسائل اقتصادی برنامه‌ای داشته باشد، شاید یک کمی آقای لاریجانی با توجه به تجربه‌ای که دارد توانایی مدیریت کشور را داشته باشد.

اگر روزی احمدینژاد گزینه نهایی برخی اصلاحطلبان شد نباید تعجب کرد

بختیار نماینده ادوار مجلس  گفت:  اگر روزی آقای احمدی‌نژاد گزینه نهایی برخی از جریان‌های اصلاح‌طلب شد، نباید تعجب کنیم! این جریان‌ها به گزینه‌های جنجالی روی خوش بیشتری نشان می‌دهند تا افرادی که با قدرت خرد و اندیشه خود می‌توانند برای کشور، مردم و جریان‌ اصلاحات بیشتر مفید واقع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت