اخبار سیاسی

جهانگیری: با اصرار خاتمی و هاشمی نامزد شدم

جهانگیری درباره ورودش به صحنه انتخابات ریاست جمهوری  در سال ۹۶ گفت: با توجه به جریان سیاسی که در آن بودم، بیشتر از همه مرحوم آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی، بعد آقای خاتمی و سپس دوستان اصلاحات و همچنین آقای روحانی اصرار کردند که وارد انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شوم. طبیعی است که نمی‌توان با مردم بازی کرد و به آنها بگوییم رای بدهند و بعد ما بگوییم نمی‌خواهیم باشیم و خود را کنار بکشیم.

محسن رضایی: غنی سازی را به ۶۰ درصد برسانید

دبیر مجمع تشخصیص مصلت نظام گفت: دیپلماسی ما در این زمینه باید تقویت شده و غنی سازی را به ۶۰ درصد برسانیم چون این مسئله به برداشته شدن تحریم‌ها از سوی آمریکا می‌انجامد. رضایی افزود: باید مانند دوران دفاع مقدس، مدیریت جهادی وجود داشته باشد تا بتوانیم کشور را از گردنه سخت پیش رو عبور دهیم.

کدخدایی: منع قانونی برای حضور نظامیان وجود ندارد

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به اینکه آیا دیدگاه امام خمینی (ره) در مورد فعالیت سیاسی نظامیان تاثیری در تصمیم اعضای شورا برای بررسی صلاحیت کاندیداهایی با سابقه سیاسی خواهد داشت گفت: اگر رویه شورا را بررسی کنید منع قانونی برای حضور افرادی که سابقه نظامی دارند وجود نداشته و در ادوار مختلف افراد نظامی حضور داشتند و آنچه که قانون لحاظ کرده عدم منع ورود اینگونه افراد است. البته دخالت نظامیان که سوگیری داشته باشند قطعا منع شده اما صرف نامزدشدن برای انتخابات منع قانونی نداشته است.

اگر قرار است انتخابات رقابتی نباشد، اصولگرایان خودشان یک نفر را رئیس جمهور کنند 

حسین کمالی از چهره‌های اصلاح طلب گفت: اگر قرار است انتخابات آزاد و رقابتی شکل نگیرد، بهتر است بحث انتخابات را دوستانه حل و فصل کنیم و اعتراض نکنیم و به اصولگرایان بگوییم که شما خودتان جمع شوید و فردی که مورد وثوق‌تان است را به عنوان ریاست‌جمهوری منصوب کنید.

برکناری سعید محمد از قرارگاه خاتم به دلیل تخلفات وی بوده است

ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی درخصوص آخرین تحرکات انتخاباتی سعید محمد اظهار کرد: ایشان اصلا در فضای اصولگرایان مطرح نیست، کنار رفتن ایشان از فرماندهی قرارگاه خاتم هم به دلیل انتخابات نبوده و خود ایشان هم تخلفاتی داشته که قطعا این مسئله امتیازی منفی در بررسی صلاحیت ایشان خواهد بود.

عدهای به FATF رأی مثبت دادند، اما در صحن مجلس علیهاش حرف زدند

فلاحت پیشه نماینده سابق مجلس گفت: با وجود حق شرط‌ها و توافقات صورت گرفته بعضی از دوستان که در آن جلسه رای داده و موافقت کرده بودند روز بعد در مجلس علیه کنوانسیون شعار می‌دادند و زمانی که بنده سوال کردم شما شب گذشته نظر دیگری داشتند، عین عبارت را گفتند که در بیرون از ما انتظار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت