اخبار سیاسی

قالیباف: به جای استفاده از نیروی داخلی به دشمن التماس می کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی موجود به دلیل سوء مدیریت، ناکارآمدی و نگاه برخی از مدیران به خارج از کشور است.قالیباف افزود: امروز در اقتصاد ما نیز چنین افکاری حاکم است و به جای اینکه از نیروهای داخلی خود بهره ببریم به خارجی‌ها و دشمنان خود التماس می‌کنیم . خداوند پیشرفت و پس رفت همه چیز را به خودمان سپرده است.

احمدی نژاد: مبلغ یارانه باید ۲.۵ میلیون تومان باشد

رئیس جمهوری سابق کشور گفت: اگر هدفمندی یارانه‌ها ۱۰۰ درصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید. احمدی نژاد افزود: زمانی که  ما می‌خواستیم هدفمندی را کامل اجرا کنیم،  به ما اجازه ندادند. تازه همین را هم با ضرب و زور اجرا کردیم. فقط ۲۰ درصد اجازه دادند تا این این قانون هدفمندی یارانه ها  اجرایی شود.

هشدار سردار قاآنی به آمریکا و اسرائیل دیوار اطراف اسرائیل را خراب خواهیم کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه هر روز نظام اسلامی به جلوتر پیش می‌رود، گفت: اسرائیل امروز به دور خودش دیوار می‌کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد. سردار قاآنی افزود: گفته ایم استخوان‌های آمریکای جنایتکار را می‌شکنیم و صدای شکستن آن به موقع به گوش خواهد رسید.

اصولگرایان به دنبال سرکوب و فیلتر هستند 

صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: نسبت اصولگرایان با سبک زندگی مردم چیست؟ فقط می خواهند مردم را سرکوب کنند و بگویند آن طور که می خواهیم باید زندگی کنید؟ رابطه شان با دنیای آزاد و شبکه های اجتماعی چیست؟ فقط به دنبال بستن فضا و فیلتر در شبکه های اجتماعی هستند؟

رئیسجمهور بعدی با ۲۰ میلیون رأی فکر نکند عقلش زیاد شده است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده عاقل، حکیم و مدبر باشد. نیاز نیست رئیس‌جمهور روزی ۱۷ ساعت کار کند، پنج ساعت کار کند، اما حکیمانه تصمیم بگیرد و با ۲۰ میلیون رای فکر نکند عقلش زیاد شده است. باهنر افزود: ۱۵ سال است که رهبری می‌گوید اقتصاد مقاومتی اما کسی توجه نمی‌کند در هیچ مجلسی ده نفر پیدا نشده و نمی‌شود که منافع ملی را به سایر منافع ترجیح دهد.

اگر مشارکت حداقلی باشد نظامیها پیروز انتخابات میشوند

فعال اصلاح طلب گفت: اگر مشارکت حداقلی باشد نظامی‌ها حتما پیروز انتخابات خواهند بود اما اگر مشارکت حداکثری باشد شانسی برای نظامیان وجود ندارد. آزاد ارمکی افزود:اگر انتخابات دو گانه شود مردم لجبازی‌هایشان را نشان می‌دهند و به آن کسی که حاکمیت روی خوشی به آنها نشان نمی‌دهد رأی می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت