اخبار سیاسی

شروط نامزد انتخابات ۱۴۰۰ برای رابطه با آمریکا

 سردار دهقان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری  با بیان اینکه برای رابطه با آمریکا دو شرط وجود دارد که اگر دولتمردان این کشور آنها را بپذیرند، با آنها  تعامل می کنیم، گفت: نخست اینکه آمریکایی ها تحت هیچ شرایطی در امور داخلی ایران دخالت نکنند دوم، به منافع و مناطق نفوذ ایران احترام بگذارند. 

بادامچیان: عدهای از اصلاحطلبان فقط نِق میزنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکل اصلاح‌طلبان این است که چند دسته هستند؛ عده‌ای می‌خواهند در نظام باشند و  یک دسته دیگر هم فقط نِق می‌زنند. بادامچیان افزود: نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان نمی‌تواند مشکل اصلاح‌طلبان را حل کند، حتی فردی را که به‌عنوان رئیس این نهاد انتخاب کرده‌اند، فردی فرسوده بوده و مورد اعتراض خودشان هم قرار گرفته است.

ربیعی: آماده تبادل زندانیان با آمریکا هستیم 

سخنگوی دولت گفت: ما آماده‌ایم همه زندانیان را بین ایران و آمریکا تبادل کنیم و اگر تاکنون این اتفاق نیفتاده به خاطر عدم آمادگی دولت آمریکا بوده است. ربیعی افزود: به کاخ سفید توصیه می‌کنیم همان طور که رئیس جمهور قبلی آمریکا به یک‌باره از برجام خارج شد، بی قید و شرط به برجام بازگردند و بیشتر از این، راه را برای دیپلماسی سخت و پیچیده نکنند.

مهاجری: محصولی فقط عابربانک جبهه پایداری است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: طرح نام آقای محصولی به عنوان نامزد احتمالی جبهه پایداری قطعا شوخی است و او فقط عابربانک جبهه پایداری است. مهاجری افزود: جبهه پایداری می داند نامزد اختصاصی اش رئیس جمهور نخواهد شد اما چرا می خواهند نامزد اختصاصی معرفی کنند؟ چون می خواهد وزن خودشان را به سایر مجموعه های اصولگرا نشان دهند.

اگر سازوکاری بین ایران و آمریکا بود هواپیمای اوکراینی سقوط نمیکرد

نماینده پیشین مجلس گفت: ضروری است با توجه به دشمنی میان ایران و آمریکا ساز و کاری برای مدیریت تنش میان دو کشور برای مواقع حیاتی تنظیم و ایجاد شود. فلاحت پیشه افزود: اگر این ساز و کار بود، حتما هواپیمای اوکراینی سقوط نمی کرد. حتی در دوران جنگ سرد هم میان روسیه و آمریکا خطی بود که در مواقع تنش دو طرف با هم ارتباط برقرار کنند اما درباره ایران حتی این خط قرمز هم وجود ندارد.

لاهوتی: سعید محمد یک کاندیدای پوششی است

نماینده مجلس دهم در مجلس درباره نامزدی سعید محمد گفت: سعید محمد با انگیزه ریاست جمهوری وارد نشده است. احتمالا همان نقشی را ایفا خواهد کرد که آقای جهانگیری یا قالیباف در انتخابات ۹۶ ایفا کردند.لاهوتی بابیان اینکه سعید محمد در جامعه شناخته شده نیست، افزود: اجماع اصولگرایان روی سعید محمد کار سخت و دشواری باشد. او نهایتا می‌تواند در صحنه حضور داشته و در توافق با کاندیدای نهایی به کار خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت