اخبار سیاسی

نمایش کارآمدی با دلارهای نفتی، ارزشی ندارد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کارآمد نشان دادن دولت با استفاده از دلارهای حاصل از فروش نفت خام بیشتر نمایش کارآمدی است و ارزش خاصی ندارد. شمخانی افزود: در حقیقت زمانی می توان یک دولت را کارآمد دانست که اقدامات آن تامین کننده نیازهای مختلف جامعه باشد.

علمالهدی: برای جشنهای شعبان کارناوالهای شادی راه بیاندازید

امام جمعه مشهد گفت: در تلاش باشید که با حضور کارناوال‌های شادی و تزیین سردر خانه‌های مردم، این شادی و شور را به فضای شهر بیاوریم و هر کس به هر مقداری برای وجود مقدس امام عصر قدم بردارد آن حضرت نیز متوجه او خواهند شد. علم‌الهدی افزود: نباید بگذاریم چراغ نیمه شعبان خاموش شود لذا برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایام کرونا بایدبا هماهنگی کمیته‌های مختلف، درصدد هرچه بهتر برگزار کردن جشن‌های شعبانیه باشید.

وزیر امور خارجهتابو مذاکره با آمریکا  با مصلحتاندیشی رهبری شکسته شد 

وزیر امور خارجه گفت: مقام معظم رهبری، امکان مذاکره جامع را هم برای آمریکا در برجام فراهم کردند. ایشان فرمودند که این یک آزمایش برای آمریکاست. اگر آنها از این آزمایش موفق بیرون بیایند ممکن است در سایر موارد هم با آنها صحبت کنیم. ظریف افزود: با مصلحت‌اندیشی و درایت رهبری تابو مذاکره با آمریکا شکسته شد. ما مذاکره کردیم و آمریکایی‌ها از این مذاکره ناکام بیرون آمدند.

مجمع لوایح FATF را به مجلس بازگرداند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت این اختیار را دارد که لوایح FATF را به مجلس بازگرداند که البته با این کار هم بررسی‌های بیشتری در مورد این لوایح در مجلس انجام خواهد شد و هم کار مجمع تشخیص مصلحت نظام با این کار سبک‌تر می‌شود.حاجی دلیگانی افزود:استرداد طرح و لایحه از مجمع به مجلس دو بار از سوی مجمع روی داده است بنابراین این موضوع امکان پذیر است.

قالیباف منتظر ابراهیم رئیسی است

محمود زاده رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: فکر می‌کنم که  قالیباف منتظر  رئیسی است. قضاوت شخصی من این است که اگر آقای رئیسی بیاید، قالیباف برنامه‌ای ندارد. اعلام حضور نامزدهای شاخص همه چیز را مشخص می‌کند. ما نسبت به سالهای گذشته تحرک سیاسی کمی داریم و حال و هوای انتخابات در بین مردم و مسئولان ضعیف است که باید تغییر کند.

غرضینظامیها برای انتخابات ریاست جمهوری موفق نمیشوند

محمد غرضی کاندیدا اسبق ریاست جمهوری گفت: نظامی ها برای انتخابات ریاست جمهوری موفق نمی شوند زیرا کشور توان این را دارد که نظامیگری را نفی کند و اگر چنین دولتی به وجود آید سرنوشت دولت‌های گذشته را برق خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت