اخبار سیاسی

باهنرشخصا با رئیسی صحبت کردم، گفت برای انتخابات نمیآیم

عضو مجمع تشخصیص مصلت نظام گفت: من خودم هم که چند بار شخصا با آقای رئیسی صحبت کردم، ایشان گفت من نمی‌آیم، اما عالم سیاست اصلا این جذمیت‌ها را ندارد؛ این‌که فردا چه اتفاقی می‌افتد و یا پس فردا چه اتفاقی می‌افتد. باهنر درباره نامزدی لاریجانی نیز افزود: الان شاید دو، سه ماه است که ایشان را ندیدم، ولی خبرهایی که می‌رسد و از ایشان می‌پرسم، ایشان هنوز می‌گوید نه، من تصمیمی ندارم.

آشنا: همان یک عملیات فریب قدیمی کافی است

مشاور رئیس جمهوری در واکنش به اظهارات محسن رضایی گفت: آقا محسن عزیز! همان یک عملیات فریب قدیمی کافی‌است. لازم نیست دشمن را بیش از این فریب دهید. محسن رضایی در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی فایننشال تایمز تصریح کرد که ایران زمانی حاضر به مذاکره با آمریکا و قدرت‌های جهانی است که سیگنال روشنی دریافت کند.

علی مطهری: توانایی ریاست جمهوری را دارم 

 علی مطهری می‌گوید: اگر من کاندیدا شدم معنی اش این است که خودم را اصلح می‌دانم، این که مردم چه تشخیص می‌دهند بحث دیگری است. وی افزود:  گرچه ممکن است برخی کاندیدا‌ها از من قوی‌تر باشند، اما من درباره خودم احساس می‌کنم در مجموع تواناتر و قوی ترم و بیشتر به مصلحت کشور است که این سکان را کسی مثل من به دست گیرد، اما تشخیص با مردم است.

فعال اصولگرا: احمدینژاد خود را یک جناح میداند

ناصر ایمانی فعال اصولگرا درباره ورود محمود احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری گفت: او نه قبلا و نه الان هرگز از سمت جریان اصولگرا وارد نشده و خود را یک جناح جدا می داند، احتمال این وجود دارد که ثبت نام کند امااینکه شورای نگهبان چه نظری درباره او دارد بحث دیگری است، قبلا که او را رد صلاحیت کرده است حال باید دید که این بار چه اتفاقی خواهد افتاد.

رهبری باید اذن تصویب FATF را به مجمع تشخیص بدهند

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام FATF را تازمانی که رهبری اذن بر تصویب ندهند؛ تصویب نمی‌کند. میرزایی نیکو افزود: آقای روحانی با سنجیدن شرایط مکاتبه‌ای را با رهبری انجام دادند و مشکلات را بیان کردند و در نهایت از رهبر انقلاب درخواست کردند به مجمع تشخیص دستور دهند بررسی مجدد این لایحه را در دستور کار قرار دهند.

پاپ فرانسیس با آیت اسیستانی ملاقات کرد

پاپ فرانسیس در جریان سفر به عراق به منزل آیت ا… سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در نجف اشرف رفت و با وی ملاقات کرد. سخنگوی دفتر آیت ا… سیستانی اعلام کرد در این دیدار  از حضور شخصیت‌های سیاسی عراق منع کرده و دیداری دو نفره (همراه با مترجم) داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت