اخبار سیاسی

جهانگیری: عدهای در کشور دروغ میسازند و خود تحلیل میکنند

جهانگیری معاول اول رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلات تمام خواهد شد، گفت: اگر دائم از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که نمونه باشیم؛ دیگرانی در کشور هستند که زیاد به مشکلات می‌پردازند و حرف نزده را زده و مشکل نبوده را بوده می‌کنند و دروغ می‌سازند و روی این دروغ تحلیل و ارزیابی می‌کنند

باهنر: FATF به احتمال زیاد در مجمع تشخیص تصویب میشود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اف ای تی اف به احتمال زیاد تصویب می شود ولی حق تحفظ ها باید در کنار این بررسی شود که امروز هم فقط حق تحفظ ها مورد بررسی است. باهنر افزود: دو جلسه است که در کمیسیون‌های مربوطه بررسی می‌شود. فکر می‌کنم ظرف ۱۵ روز آینده به صحن مجمع بیاید و امیدواریم مجمع نظر خوبی بر اساس منافع ملی، داشته باشد.

برای نمایندگان کشمش و توت خشک بگذارید تا مغرشان بهتر کار کند

در جریان بررسی لایحه بودجه  روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس  از قالیباف درخواست کرد که زمان رای گیری را افزایش دهد تا نمایندگان بیشتری بتوانند در رای گیری شرکت داشته باشند. وی همچنین اضافه کرد برای نمایندگان میوه خشک هایی نظیر کشمش و توت خشک بگذارند تا مغز بهتر کار کند.

انتقاد تند یک نماینده از قالیباف: اینجا مجلس است نه پادگان نظامی

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس خطاب به قالیباف گفت: اینجا مجلس است و پادگان نظامی نیست. شما هم نماینده مجلس هستید و نماینده برتر نیستید و تقاضای ما از شما این است که بر اساس آیین نامه داخلی مجلس عمل کنید. صباغیان ادامه داد: آقای قالیباف شما در مجلس یک حزب تشکیل داده اید و کسی هم نمی تواند در مجلس حرف بزند، باید اجازه دهید ما صحبت کنیم

اشرفی اصفهانی: آقایان در شورای نگهبان خودشان را به خواب زدهاند

اشرفی اصفهانی نماینده ادوار مجلس  گفت: امید زیادی به شورای نگهبان ندارم و می‌دانم آنها با اصرار بر نظارت استصوابی مسیر را فقط برای یک سلیقه سیاسی هموار خواهند کرد که این رویه خطرات زیادی دارد. نکته تاسف‌برانگیز این است که آقایان خودشان را به خواب زده‌اند و نسبت به وضعیت فعلی بی‌تفاوت هستند.

محسن هاشمی: من و جهانگیری از کاندیداهای کارگزاران هستیم

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بعضی از نامزدها از جمله من و آقای جهانگیری به عنوان پتانسیل‌های اصلی حزب برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شدیم. هاشمی افزود: برخی‌ها هم مثل آقای ظریف، زنگنه و پزشکیان به عنوان نامزدهای خارج حزب مطرح شدند که نسبت به آقای ظریف نظرات مثبت‌تر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت