اخبار سیاسی

روحانی: آمریکا اعتراف کرده فشار حداکثری غلط بود

رئیس جمهور گفت: دولت جدید تاکنون چهار بار اعتراف کرده است فشار حداکثری دولت آمریکا شکست خورده و به نتیجه نرسیده است و این بزرگترین موفقیت ما در تاریخ است که خود آنانی که این تحریم را بر ما روا داشته‌اند به خاطر ایستادگی ما کاملاً اعتراف می‌کنند که این تحریم و فشار به جایی نرسیده است.

ادعای احمدینژاد درباره تهدید به ترورش

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره تهدیدش به ترور گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند. وی افزود: ستاد درست می‌کنند، برنامه تبلیغی درست می‌کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می‌زنند!

هرکس از خانه قهر می کند کاندیدای ریاست جمهوری میشود

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در ایران هرکسی از خانه قهر میکند، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود و این اتفاق بارها در انتخابات رخ داده و تبعات زیادی داشته است.خرازی افزود: اگر مرحوم هاشمی در انتخبات سال ۸۴  انتخاب می شد بزرگ ترین قدرت اقتصادی غرب آسیا می شدیم. 

سردار قاآنی: شخصیت سردار سلیمانی نیاز به اغراق ندارد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی آنقدر در زندگی اش برجستگی دارد که برای بزرگ کردن او نباید اغراق کرد. سردار قاآنی افزود: درباره موضوعی که در مورد ایشان اطمینان ندارید، ننویسید و لازم نیست نوشته شود و در این مدت چیز‌هایی نوشته و حرف‌هایی گفته شد که شاید حرف‌های خوبی بود، اما اشکالاتی داشت.

عضو حزب موتلفه: کسانی که بر طبل مذاکره میکوبند ایرانی نیستند

انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به نامه رئیس دولت اصلاحات به رهبر انقلاب اظهار کرد: افرادی که بعد از شکست برجام مجدداً بر طبل مذاکره می‌کوبند، ایرانی نیستند و حامی منافع آمریکا در کشور هستند. برجام هیچ دستاوردی برای منافع کشور نداشته است و تاکنون در این توافق، شاهد بدعهدی طرف آمریکایی بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرماندار شهرستان زیرکوه نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان خسارت به حوزه

بیشتر

سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت